خانهاخبار
بخشی از مشخصات کلیدی تبلت ریلمی پد X منتشر شدند

بخشی از مشخصات کلیدی تبلت ریلمی پد X منتشر شدند

شرکت ریلمی به زودی قصد رونمایی از تبلت جدید خود را داشته و اکنون نیز برخی از مشخصات کلیدی آن را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۳/۳

شرکت ریلمی بنا داشته تا در روز ۲۶ مه (۵ خرداد)، از جدیدترین تبلت خود که ریلمی پد X نام دارد؛ رونمایی کند. این شرکت حالا در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی ویبو، به برخی از مشخصات کلیدی این تبلت اشاره کرده است.

 

ریلمی پد X دارای نمایشگری ۱۱ اینچی با رزولوشن 2K بوده و گواهی نور آبی پایین راین‌لند را نیز دریافت کرده است. این تبلت دارای فیلتر نور آبی سخت افزاری بوده و چهار اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس را نیز به همراه دارد که باید در حین پخش محتوا، عملکرد چشمگیری داشته باشند.

این تبلت از یک باتری ۸۳۴۰ میلی آمپری استفاده کرده و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی را نیز به همراه دارد. این امر، موجب آن شده که ریلمی پد X در بین تبلت‌های ریلمی، بهترین سرعت شارژ را داشته باشد؛ زیرا ریلمی پد و ریلمی پد مینی تنها از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کردند.

image

 

ریلمی پیش‌تر تایید کرده بود که تبلت ریلمی پد X، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد و در یکی از عکس‌های رسمی منتشر شده توسط آنها، شاهد یک قلم هستیم و به نظر می‌رسد که پشتیبانی از استایلس نیز در ریلمی پد X قرار گرفته است. البته، هنوز نمی‌دانیم که آیا قلم به همراه این تبلت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و یا همانند رویکرد اپل، باید به صورت جداگانه خریداری شود.

image

 

درباره مشخصات تبلت جدید ریلمی پد X‌ چه می‌اندیشید؟ آیا این محصول می‌تواند در بازار تبلت‌های اندرویدی که اوضاع چندان جالبی نیز ندارد؛ به محصول موفقی تبدیل شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)