خانهاخبار
همکاری هواوی و برند لایکا به صورت رسمی پایان یافت

همکاری هواوی و برند لایکا به صورت رسمی پایان یافت

دو پرچمدار هواوی P50 و P50 پرو اخرین گوشی‌های مجهز به دوربین‌های لایکا هستند.
۱۴۰۱/۳/۳

دیروز شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که این شرکت با برند لایکا قراردادی استراتژیک منعقد کرده است که با همکاری بلند مدت و گسترده همراه خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد قرارداد بین هواوی و لایکا نیز به طور خودکار قطع شده است. در نتیجه، هواوی امروز رسما خبر از پایان همکاری خود با برند لایکا داد تا همکاری شش ساله این دو شرکت به سرانجام خود برسد. به علاوه، هواوی اعلام کرد که همکاری با برند لایکا در تاریخ 31 مارس مصادف با 11 فروردین به پایان رسیده بود.

image

 

شایان ذکر است که دو پرچمدار هواوی موسوم به هواوی P50 و P50 پرو اخرین گوشی‌های این تولیدکننده هستند که از دوربین‌های لایکا بهره می‌برند. البته باید اشاره کرد که دوربین‌های گوشی تاشو P50 پاکت بدون همکاری با لایکا توسعه داده شده است. در این راستا، انتظار می‌رود پرچمدار بعدی هواوی یعنی میت 50 بدون دوربین‌های برند خاصی عرضه شود.  

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که از دلایل مهم قطع همکاری لایکا و هواوی تحریم‌های شدید آمریکا علیه این برند چینی است که باعث شده است گوشی‌های هواوی با افت فروش زیادی مواجه شوند و سهم این تولیدکننده چینی از بازار گوشی‌های هوشمند به طرز محسوسی کاهش باید. از آن سو، اولین گوشی توسعه داده شده توسط شیائومی و لایکا نیز در ماه ژوئیه سال جاری میلادی عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد شیائومی 12 الترا خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)