خانهاخبار
موتورولا ریزر 3 احتمالا اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است

موتورولا ریزر 3 احتمالا اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک است

موتورلا به تازگی پوستری را به اشتراک گذاشته است که خبر از عرضه اولین گوشی هوشمند خود با تراشه پرچمدار کوالکام می‌دهد.
۱۴۰۱/۳/۲

بنابر جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد جدیدترین گوشی تاشو موتورولا موسوم به موتو ریزر 3 به احتمال زیاد به اولین گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بدل خواهد شد. در این راستا، مدیرعامل این تولیدکننده یعنی آقای شن جین در شبکه اجتماعی چینی Webio پوستری را منتشر کرده است که اولین گوشی هوشمند موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک را نشان می‌دهد که به نظر موتورولا ریزر 3 است. در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون گوشی تاشو این شرکت در دسترس کاربران قرار گرفته است که حالا با انتشار این پوستر تعدادی از آن‌ها به طور ضمنی تایید شده است.

image

 

البته باید اشاره کرد که نام موتورولا ریزر 3 در این پوستیر ذکر نشده است ولی از طراحی گوشی هوشمندی که در پس زمینه تصویر قرار گرفته است می‌توان ادعا کرد که گوشی تاشو جدید این تولیدکننده از تراشه نسل جدید کوالکام بهره خواهد برد. به علاوه، شکل V موجود در این تصویر را می‌توان نمادی از موتورولا ریزر 3 دانست.

شایان ذکر است که تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک موتورولا ریزر 3 باعث می‌شود تا گوشی تاشو جدید موتورولا یک سر و گردن از باقی گوشی‌های تاشو موجود در بازار قرار بگیرد. در این راستا، تراشه جدید کوالکام که برپایه فرایند 4 نانومتری TSMC توسعه داده شده است در مقایسه با نسل قبلی خود از 10 درصد عملکرد بهتر پردازنده مرکزی، 10 درصد عملکرد بهینه‌تر پردازنده گرافیکی و 30 درصد مدیریت بهبودیافته مصرف انرژی بهره خواهد برد.

image

 

شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که موتورولا ریزر 3 از نمایشگر تاشو 6.7 اینچی داخلی و نمایشگر کاور 3 اینچی برخوردار خواهد بود. به علاوه، نمایشگر داخلی این گوشی تاشو از نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. در بخش دوربین، موتورولا ریزر 3 به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد موتورولا ریزر 3 در اواخر ماه ژوئیه و یا اوایل ماه اوت سال جاری میلادی مصادف با بازه تیر شهریور در چین رونمایی خواهد شد. به علاوه، عرضه جهانی آن نیز از ماه اوت میلادی آغاز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)