خانهاخبار
همکاری شیائومی و برند دوربین لایکا به صورت رسمی اعلام شد

همکاری شیائومی و برند دوربین لایکا به صورت رسمی اعلام شد

اولین گوشی پرچمدار شیائومی که با همکاری لایکا توسعه داده خواهد شد به احتمال زیاد شیائومی 12 الترا خواهد بود.
۱۴۰۱/۳/۲

شایعاتی که چند ماه پیش منتشر شده بود بالاخره به حقیقت پیوست و شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که همکاری جدیدی را برند شناخته شده دوربین یعنی لایکا آغاز کرد. به علاوه، اولین گوشی پرچمدار شیائومی با محوریت دوربین که با همکاری لایکا تولید خواهد شد در ماه ژوئیه سال جاری میلادی مصادف با بازه زمانی تیر مرداد رونمایی خواهد شد. در همین راستا، به نظر می‌رسد این گوشی پرچمدار همان گوشی به شدت مورد انتظار شیائومی یعنی شیائومی 12 الترا خواهد بود.

image

 

شایان ذکر است که شرکت لایکا سابقه خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند چرا که این برند قبلا با تولید کننده چینی یعنی هواوی همکاری داشته است که بنابر آمار و ارقام بسیار موفقت‌آمیز بوده است. البته باید اشاره کرد که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه شرکت هواوی، منطقی است که لایکا به دنبال انعقاد قراردادهای گسترده و همکاری‌های استراتژیک با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است.

شایان ذکر است که مدیر عامل برند شیائومی، آقای لی جون، در رابطه با این همکاری جدید اذعان کرده است که شیائومی در حال حاضر بر بهبود تجربه کاربری توجه ویژه دارد و در همین راستا قصد دارد تا قابلیت‌ها و امکانات تصویربرداری گوشی‌های خود را به حد عالی برساند. به علاوه، شیائومی و لایکا چشم‌انداز همکاری خود را در راستای برنامه‌های خود می‌بینند و همکاری این دو برند شناخته شده بر پیشرفت کیفیت تصویربرداری و تجربه زیبایی‌شناختی استوار است.

image

از آن سو، مدیر عامل لایکا یعنی آقای متیس هارش اعلام کرد که همکاری بلند مدت این برند دوربین و شیائومی آغاز شده است که به طرز بی‌سابقه‌ای گسترده و عمیق خواهد بود. به علاوه، آقای هارش ادعا کرد که گوشی پرچمداری که با همکاری این دو برند معروف توسعه داده خواهد شد روند پیشرفت این همکاری را به خوبی نشان خواهد داد و از کیفیت تصویربرداری خارق‌العاده‌ای بهره خواهد برد که با خلاقیت بی حد و مرز همراه خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که همکاری لایکا و شیائومی در واقعیت در چه حد خواهد بود و آیا تنها به اضافه کردن چند فیلتر عکاسی و قابلیت متنوع خلاصه خواهد شد و یا همکاری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بین شیائومی و لایکا صورت خواهد پذیرفت. در هر صورت، به نظر می‌رسد همکاری این دو برند به احتمال زیاد باعث پیشرفت قابل توجه دوربین‌ گوشی‌های شیائومی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)