خانهاخبار
می بند ۷ شیائومی چند روز آینده معرفی خواهد شد

می بند ۷ شیائومی چند روز آینده معرفی خواهد شد

شرکت شیائومی قصد دارد تا ظرف روزهای آینده می بند ۷ را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۴۰۱/۳/۲

طبق گزارش‌های جدید، کمپانی شیائومی قصد دارد تا محصول جدید خود با نام Mi Band 7 را در تاریخ ۲۴ مارچ مصادف با سوم خرداد ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند. این مچ بند هوشمند ابتدا در کشور چین عرضه شده و پس از مدت کوتاهی، وارد مارکت‌های بین المللی خواهد شد.

image

تصویر می بند ۷ شیائومی

در سال‌های اخیر، گوشی‌های هوشمند شیائومی رفته رفته خود را در کشور آمریکا پیدا کرده و مردم نیز نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرده‌اند. این موضوع در مورد پاور بانک و برخی محصولات دیگر این کمپانی چینی نیز صدق می‌کند. حالا به نظر می‌رسد که می بند ۷ هم از جمله دیگر گجت‌هایی خواهد بود که پس از کشور چین، وارد خاک ایالات متحده می‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید،‌نسخه پیشین این محصول با نمایشگر ۱.۵۶ اینچی آمولد همراه بود و طبق گزارش‌ها، باید انتظار اندکی افزایش در این حوزه را داشته و به این ترتیب، می بند ۷ با نمایشگر ۱.۶۲ همراه خواهد بود. از جمله امکانات این محصول در حوزه سلامت، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • پایش خواب
  • پایش ضربان قلب
  • پایش تعداد قدم‌ها
  • پایش سطح اکسیژن خون

به لطف نمایشگر بزرگ‌تر، احتمالا تعداد اقلام نمایش داده شده روی آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توانیم انتظار نشان دادن Complicationهای بیشتری را هم داشته باشیم. همچنین Mi Band 7 میزبان اپلیکیشن‌های پیش فرض و اختصاصی برای مشاهده اطلاعات آب و هوایی، آلارم یا کنترل موزیک خواهد بود.

image

تصویر تیزر Mi Band 7 شیائومی

در این نسخه شاهد بازگشت NFC هستیم که در بازارهای جهانی، در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. از این طریق می‌توان برای احراز هویت یا پرداخت‌های عمومی استفاده کرد. این فرضیه از تصویر بی کیفیت این محصول که توسط یکی از خرده فروشان منتشر شده، استنباط شده است. در این تصویر، شاهد درج قیمت ۲۶۹ یوآن چین (معادل ۴۰.۱۹ دلار آمریکا) نیز هستیم. همچنین پیش بینی می‌شود که می بند ۷ به سنسور GPS مجهز بوده و از ۱۰۰ واچ فیس نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت جدیدی که از آن با نام Smart Alarm یاد می‌شود، شما را پس از یک چرت ۳۰ دقیقه‌ای و پیش از سنگین شدن خواب‌تان بیدار خواهد کرد. ویژگی Power Saving جدید هم باعث می‌شود تا عمر مفید باتری بیشتر شده و شارژدهی این مچ بند هوشمند افزایش پیدا کند. نسخه پیشین این محصول هنگام استفاده از تمامی قابلیت‌ها، با یک بار شارژ نهایتا ۵ روز در اختیار کاربر بود و در صورت غیر فعال کردن اغلب امکانات، می‌توانست نزدیک به یک ماه شارژدهی داشته باشد.

image

تصویر تبلیغاتی می بند ۷

اپل و شیائومی زمانی که صحبت از محصولات پوشیدنی به میان می‌آید، همواره رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. سال گذشته می بند ۶ دقیقا به اندازه نسخه‌های پیشین از محبوبیت بالایی برخوردار شد. در طی سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی (۲۰۲۱) اپل با فروش ۵۹.۷ میلیون اپل واچ توانست با کسب ۳۴.۹ درصد از بازار، با اقتدار رتبه نخست را از آنِ خود کند. شیائومی از سوی دیگر با فروش ۱۴.۶ میلیونی، به عنوان رقیب اصلی این برند آمریکایی به حساب می‌آمد. بد نیست بدانید که Mi Band 6 در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱، توانسته ۸.۶ سهم بازار گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)