خانهاخبار
خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت از آوند موبایل

خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت از آوند موبایل

گوشی‌های موبایل شرکت سامسونگ طرف‌داران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد...
۱۴۰۱/۴/۱۹

** For IFA2022 Press Credentials - Zahra Dialeh Abadi **

 

image

گوشی‌های موبایل شرکت سامسونگ طرف‌داران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. در ایران نیز خرید گوشی سامسونگ در میان گوشی‌های موبایل شیائومی، هوآوی و هایسنس، یک انتخاب خوب به حساب می‌آید. این شرکت در سال جدید میلادی از گوشی جدید خود، یعنی اس 22 اولترا رونمایی کرد که در فهرست بهترین گوشی‌های موبایل نیز قرار گرفت. اما اگر بخواهیم سه مدل از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ را نام ببریم، گوشی‌های موبایل سامسونگS22  اولترا، S21 FE و A52 خواهند بود.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

گوشی موبایل سامسونگ S22  اولترا

سری جدید گلکسی اس 22 (Samsung Galaxy S22) به تازگی در بهمن‌ماه 1400 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد. طراحی گلکسی S22 Ultra اولترا کاملاً با نسل قبلی خود متفاوت است. ظاهر اس 22 اولترا به شکل مستطیلی است و شباهت بسیاری با گوشی‌های سری گلکسی نوت دارد. با خرید گوشی سامسونگ S22 Ultra یک قلم استایلوس نیز به همراه آن دریافت می‌کنید.

پنل دوربین S22 Ultra کاملا هم‌سطح با گوشی طراحی شده است. این طراحی پنل دوربین، سادگی و در عین حال ظاهر لوکسی را به گوشی سامسونگ اس 22 اولترا بخشیده است. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ میلی‌متر است. ضخامت نسخه اولترا به خاطر حضور قلم در داخل بدنه به ۸.۹ میلی‌متر می‌رسد.

نمایشگر گوشی اس ۲۲ اولترا یک سر و گردن بالاتر از پنل نسخه قبلی است و امکانات بسیار متنوعی ارائه می‌دهد. این گوشی سامسونگ به یک نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۸ اینچی با رزولوشن بسیار بالای 2K مجهز است. همچنین حداکثر روشنایی این نمایشگر ۱۷۵۰ نیت است که یعنی اس ۲۲ اولترا روشن‌ترین نمایشگر را در بین تمام گوشی‌های موجود در بازار در اختیار دارد.

نسخه گلوبال نسخه اولترا اس 22، از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازشگر گرافیکی  Xclipse 92و معماری AMD RDNA 2 بهره گرفته‌اند. این گوشی به ۸ یا ۱۲ گیگ رم مجهز است و در نسخه‌های متنوع ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگ و ۱ ترابایتی عرضه شده است. در بخش نرم‌افزاری هم سامسونگ روی نسخه اولترا S22، از اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی  One UI 4.1بهره برده است که امکانات مشابهی را ارائه می‌کند.

image

گلکسی اس ۲۲ اولترا قدرتمندترین گوشی تاریخ سامسونگ از نظر دوربین است. این گوشی به دوربین چهارگانه پشتی با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دو سنسور دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (تله فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و تله فوتو معمولی با زوم اپتیکال ۳ برابری) و یک سنسور دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز است. در قاب جلویی و بخش دوربین سلفی اس 22 اولترا نیز یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

ظرفیت باتری اس 22 اولترا ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این گوشی از حداکثر توان شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند. طبق بررسی gsmrna، باتری S22 Ultra پس از 30 دقیقه با شارژر 25 واتی به 61 درصد شارژ و با شارژر 45 واتی به 60 درصد می‌رسد. بر اساس این بررسی، ادعای نرخ شارژ 45 واتی شرکت سامسونگ کاملاً گمراه کننده است و تفاوت چندانی در سرعت و زمان شارژدهی با شارژر 25 واتی ایجاد نمی‌کند.

 

گوشی موبایل سامسونگ S21 FE

نسخه فن ادیشن گوشی پرطرفدار S21 (Galaxy S21 FE) سامسونگ کمی قبل از معرفی سری جدید گلکسی اس 22 (Samsung Galaxy S22) و در دی ماه 1400 معرفی شد. طراحی گلکسی اس 21 اف ای کاملا مطابق با آخرین طراحی‌های شرکت سامسونگ بوده و ظاهر به‌روز و زیبایی دارد.

گوشی موبایل S21 FE شباهت بسیار زیادی به خانواده سری اس 21 دارد و تنها تفاوت آن اندازه بزرگتر است. در این گوشی در قسمت برجستگی دوربین عقب و نوار اطراف بدنه، از پلاستیک همرنگ با بدنه گوشی بجای فلز استفاده شده است و از گواهیIP68  نیز پشتیبانی می‌کند.

در نسخه فن ادیشن گوشی اس 21، پنل نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X است با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و ترام پیکسلی 405 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی و تصاویری با ابعاد 20:9 را به نمایش می گذارد. نرخ نوسازی 120 هرتزی آن نیز مزیت دیگر نمایشگر این گوشی است. این نمایشگر همچنین به محافظ گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است.

سیستم ‌عامل گوشی اس 21 اف ای اندروید 12با پوسته One UI 4 است و تراشه‌های بکار رفته در نسخه امریکا Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G و در نسخه گلوبال Exynos 2100، هردو با ضخامت پنج نانومتر هستند. اسپندراگون 888 یکی از قدرتمندترین تراشه‌های ساخت شرکت کوالکوم بوده و اگزینوس 2100 پردازنده پرچم‌دار و قدرتمند سامسونگ است. پردازنده مرکزی این دو تراشه 8 هسته‌ای با دو مدل Cortex-X1 و Kryo 680 به بازار عرضه می‌شود. پردازنده گرافیکی این گوشی در نسخه امریکا از نوعAdreno 660  بر پایه‌ی معماری ARM و در نسخه گلوبال، تراشه Mali-G78 MP14 است.

گوشی S21 FE مجهز به دوربین اصلی 12 مگاپبکسلی با سیستم لرزشگیر OIS است. در کنار لنز اصلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 1.1 برابری و دوربین اولترا واید با رزولوشن 12 مگاپیکسلی قرار دارند. دوربین فوق عریض زاویه دید 123 درجه‌ را پوشش می دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت 32 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه برخوردار است.

گوشی گلکسی اس 21 اف ای مجهز به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت این گوشی به کاربر اجازه می‌دهد، در استفاده‌های معمولی یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی استفاده کند. در جعبه اس 21 اف ای آداپتور وجود نداشته و باید بصورت جداگانه یک شارژر 25 واتی برای آن تهیه کرد.

 

گوشی موبایل سامسونگ A52

شرکت سامسونگ، در بهار 1400، با رونمایی از مدل جدید خانواده A یعنی Galaxy A52، سروصدای زیادی به‌پا کرد. این گوشی رکورد فروش را در بین گوشی‌های میان رده زده و طرف داران بی‌شماری دارد. گوشی هوشمند گلکسی A52 سامسونگ از لحاظ ظاهری تفاوت شایانی با نسل‌های قبلی سامسونگ داشته و جلوه زیبایی پیدا کرده است.

در بالای پنل نمایشگر، دوربین سلفی به شکل یک حفره و در یک پانچ هول ریز قرار گرفته است. دوربین اصلی نیز در قاب پشتی در یک کادر مستطیلی قرار گرفته که با بدنه گوشی هماهنگی کامل دارد. اندازه نمایشگر ای 52، 6.5 اینچ بوده و از نوع پنل Super AMOLED است. صفحه‌نمایش  Galaxy A52دارای رزولوشن 2400 در 1080 و تراکم پیکسلی 407 پیکسل در اینچ است. این نمایشگر حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی آن 90 هرتز است.

image

 

مدل پردازنده مورد استفاده در گوشی‌ A52 اسنپ‌دراگون 720G است. این پردازنده 8هسته‌ای بوده و مطابق با معماری 8 نانومتری ساخته شده است. این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno و اسلات مشترک (Hybrid) کارت حافظه و ظرفیت بالای 256 گیگابایت در کنار رم 8 گیابایت بهره برده‌ است. سیستم عامل گوشی سامسونگ A52، اندروید 11 با رابط کاربری  One UI 3.1است.

سامسونگ برای A52 پنل چهارگانه‌ای را در نظر گرفته که یک لنز عریض 64 مگاپیکسلی، دوربین اصلی آن را تشکیل داده است. با توجه به این دوربین قدرتمند باید گفت خرید گوشی سامسونگ A52، انتخاب بسیار مناسبی در این رده قیمتی است. لنزهای دیگر هم شامل یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی هستند. این دوربین امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورت انتخاب رزولوشن Full HD یا 1080 می‌توان سرعت تصویربرداری را به 60 فریم بر ثانیه افزایش داد.

گوشی ای 52 مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپری است و از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کند. شارژ کامل این گوشی نیز مانند اکثر گوشی‌های سامسونگ در مدت 90 دقیقه انجام خواهد شد که زمان قابل‌قبولی برای یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)