خانهاخبار
ایکس پی اکسچنج، بهترین صرافی خرید تتر با احراز هویت خودکار زیر 1 دقیقه

ایکس پی اکسچنج، بهترین صرافی خرید تتر با احراز هویت خودکار زیر 1 دقیقه

هم زمان با توسعه معاملات ارزهای دیجیتال در میان کاربران، ضرورت حضور استیبل کوین‌هایی مانند تتر هر روز بیشتر می‌شود.
Invalid Date

هم زمان با توسعه معاملات ارزهای دیجیتال در میان کاربران، ضرورت حضور استیبل کوین‌هایی مانند تتر هر روز بیشتر می‌شود. با این حال کاربران زیادی در هنگام خرید یا فروش تتر و انتقال آن از کیف پول‌های شخصی خود، با مشکل مواجه هستند و دغدغه اغلب آنها پیدا کردن صرافی آنلاینی است که بدون احراز هویت و در کوتاه‌ترین زمان معاملات ارزی آنها را انجام دهد.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

در این مطلب، به سراغ یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی رفته‌ایم که به ارائه نرخ‌های رقابتی و بدون کارمزد، خرید و فروش اتوماتیک و آسان و از همه مهم‌تر، احراز هویت خودکار و آسان زیر ۱ دقیقه شهرت دارد؛ صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج. پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب با همراه باشید تا با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شویم.

image

ایکس پی اکسچنج؛ پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال

یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و معتبرترین صرافی آنلاین ارائه خدمات خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بدون احراز هویت، ایکس پی اکسچنج است. این مجموعه با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه طولانی در زمینه‌ی بازار کریپتوکارنسی‌ها، شرایطی را برای معامله گران ایرانی فراهم کرده که بدون واسطه و با پرداخت حداقل کارمزد، معاملات خود را انجام دهند.

یکی از استیبل کوین‌هایی که معامله گران برای تبدیل ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند، تتر است. ایکس پی اکسچنج نیز به ‌عنوان بهترین سایت خرید تتر، امکان خرید و فروش بدون واسطه‌ی تتر، تبدیل سایر رمزارزها به تتر و تبدیل تتر به ریال را برای کاربران خود فراهم ساخته است. معامله‌گران می‌توانند با مراجعه به نشانی https://xpayex.com/ نقل و انتقالات مالی خود را در کوتاه‌ترین زمان و بدون احراز هویت انجام دهند.

 

مزایای خرید تتر در ایکس پی اکسچنج

با توجه به اینکه خرید و فروش تتر برای کاربران ایرانی با دشواری‌های همراه است، در صرافی آنلاین ایکس پی اکسچنج، امکان خرید و فروش لحظه‌ای و آنلاین برای کاربران فراهم شده است. استفاده از خدمات پلتفرم ایکس پی اکسچنج مزایای مختلفی دارد، از جمله:

امنیت سرمایه و اطلاعات مشتریان

برای این مجموعه امنیت سرمایه و اطلاعات هویتی کاربران در الویت قرار دارد. ایکس پی اکسچنج با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران، از امنیت اطلاعات و سرمایه مالی آنها حفاظت می‌کند.

تجربه کاربری راحت و آسان

پلتفرم ایکس پی اکسچنج محیط کاربری ساده و کاربردی دارد و طوری طراحی شده که کاربران می‌توانند خرید و فروش تتر را خیلی آسان و سریع انجام دهند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کاربران در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند برای دریافت مشاوره یا رفع مشکلات پرداخت و دریافت ارز، با تیم پشتیبانی این صرافی در ارتباط باشند.

خرید و فروش امن

اولویت ایکس پی اکسچنج امنیت است. در این پلتفرم آنلاین رمز اختصاصی کیف پول الکترونیک شما کاملاً آفلاین نگهداری شده و در برابر هک ایمن است؛ می‌توانید بدون نگرانی و با خیال آسوده، تتر خرید و فروش کنید.

کارمزد رقابتی و کم

یکی از مزایای ویژه ایکس پی اکسچنج، دریافت کارمزد منصفانه و بسیار کم است.

پرداخت با کلیه کارت‌های شتاب

در این پلتفرم می‌توانید خرید و فروش تتر را از طریق واریز و برداشت با کارت‌های بانکی عضو شتاب هم انجام دهید.

image

راهنمای خرید تتر با احراز هویت خودکار زیر 1 دقیقه در ایکس پی اکسچنج

برای خرید یا فروش تتر در اغلب صرافی‌های معتبر و آنلاین، حتماً باید مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهیم؛ این مراحل معمولاً شامل ارسال عکس سلفی، شماره تلفن ثابت و... هستند و ممکن است زمان بر باشد. ولی همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، در ایکس پی اکسچنج خدمات خرید تتر و تبدیل آن به سایر ارزهای دیجیتال و ریال با احراز هویت خودکار و در کمتر از 1 دقیقه انجام می‌شود.

در صرافی ایکس پی اکسچنج می‌توانیم بدون نیاز به ارسال عکس سلفی، ویدیو و تایید تلفن ثابت، احراز هویت خود را در کمتر از ۱ دقیقه انجام دهیم. اگر اطلاعات خود را به‌ صورت صحیح وارد کنیم، مراحل احراز هویت در این صرافی کاملاً اتوماتیک و خیلی سریع‌تر از سایر صرافی‌ها انجام می‌شود.

image

با پلتفرم‌های معاملاتی تتر آشنا شوید

تتر به سه بلاکچین مختلف متصل است. این 3 شبکه عملکرد یکسانی دارند و فقط پلتفرم‌های معاملاتی آنها با هم تفاوت دارد. در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

تتر اومنی

Omni پلتفرمی است که براساس شبکه بیت کوین تشکیل شد. تتر اومنی نیز، اولین بار روی این پلتفرم عرضه شد. تتر Omni با علامت اختصاری bc1، bc2 و bc3 شناخته می‌شود. اگر به آدرس کیف پول تتر Omni خود دقت کنید، حتماً یکی از این علامت‌ها را خواهید دید. این کیف پول سریع و امن است، فقط تنها مشکلی که دارد، هزینه تراکنش بالاست.

تتر اتریوم 

پلتفرم بعدی اتریوم است. برای برطرف کردن مساله هزینه تراکنش بالا در سیستم Omni و مساله سرعت نقل و انتقالات مالی ایجاد شده است. علامت اختصاری تتر اتریوم در کیف پول‌های الکترونیک، 0X است. این شبکه در مقایسه با شبکه Omni هزینه کمتری را برای تراکنش‌ها مالی دریافت می‌کند.

تتر ترون

بلاک چین ترون، شبکه دیگری است که در مقایسه با اتریوم و اومنی سرعت بسیار بالاتر و هزینه تراکنش خیلی کمتری (تقریباً رایگان) دارد، ولی به ‌دلیل نوپا بودن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیف پول‌های متصل به شبکه ترون در ابتدای آدرس خود عبارت TX را دارند.

 

بهترین کیف پول‌های تتر

کیف پول‌های الکترونیک تتر با هدف دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال با استفاده از پین کد و ذخیره کلیدهای خصوصی ایجاد شده‌اند. این کیف پول‌ها قابلیت ذخیره بیش از ۱۰۰۰ نوع رمز ارز را دارند و اگر روزی رمز عبور آنها را فراموش کنیم یا به سرقت بروند، امکان دسترسی مجدد به آنها وجود دارد.

کمپانی لجر یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید کیف پول‌های تتر است. این کیف پول‌ها امنیت بالایی دارند، برای انواع خریدهای فروشگاهی قابل استفاده هستند و بعضی از آنها علاوه بر تتر، از سایر ارزهای دیجیتال هم پشتیبانی می‌کنند. در ادامه با بهترین کیف پول‌های تتر آشنا می‌شویم:

  • کیف پول سرد ترزور (Trezor)
  • کیف پول گرم تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول تتر والت (Tether Wallet)
  • کیف پول گرم نکسو (Nexo Wallet)
  • کیف پول گرم کریپتوولت (CryptoWallet)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)