خانهاخبار
مینگ چی کو: اپل اواخر امسال یا اوایل ۲۰۲۳ از هوم پاد جدید رونمایی می‌کند

مینگ چی کو: اپل اواخر امسال یا اوایل ۲۰۲۳ از هوم پاد جدید رونمایی می‌کند

مینگ چی کو امروز در توییتی گفته که هوم پاد جدیدی در راه است، جالب اینجاست که قبلا هم Mark Gurman در این خصوص صحبت کرده بود و این به نوعی تاییدی برای صحبت‌های او است.
۱۴۰۱/۲/۳۱

مینگ چی کو تحلیل‌گر با سابقه اپل امروز گفته که اپل در حال کار روی نسخه به روز شده هوم پاد است که احتمال می‌رود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ یا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

کو می‌گوید که «ممکن است نوآوری زیادی را در طراحی سخت‌افزاری برای هوم پاد جدید شاهد نباشیم»، اما در مورد اندازه این دستگاه و اینکه آیا قرار است جانشین هوم پاد مینی شود یا هوم پاد بزرگ، هیچ صحبتی به میان نیاورده است. توییت کو به شرح زیر است:

اپل نسخه جدیدی از هوم پاد را قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ یا سه ماهه اول ۲۰۲۳ عرضه کند، اما ممکن است شاهدنوآوری خاصی در طراحی ظاهری این محصول نباشیم و شکل و شمایل قبل را داشته باشد. اسپیکرهای هوشمند بدون شک جزئی از عناصر ضروری اکوسیستم خانه هستند، اما من فکر می‌کنم اپل هنوز در حال برآورد این مسئله است که چگونه در این بازار موفق شود.

image

 

پیش‌تر Mark Gurman از بلومبرگ گفته بود که اپل در حال بررسی نسخه جدیدی از هوم پاد است که اندازه آن چیزی بین هوم پاد اصلی و هوم پاد مینی خواهد بود و این احتمال وجود دارد که این همان اسپیکری باشد که امروز کو در مورد آن صحبت کرده است.

چنین بلندگویی شاید جانشین هوم پادی شود که اکنون تولید آن متوقف شده است، و ارزان‌تر از هوم پاد بزرگ‌تر و گران‌تر از هوم پاد مینی باشد.

Gurman همچنین معتقد است که اپل در حال کار بر روی اسپیکرهایی است که مجهز به صفحه نمایش و دوربین هستند تا با دستگاه‌هایی مانند Google Nest Hub و Amazon Echo Show رقابت کند، اما انتظار نمی‌رود این دستگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک  عرضه شوند. علاوه بر این، اپل در حال بررسی دستگاهی است که یک آیپد است که از طریق بازوی روباتیک به هوم پاد متصل است تا دوربین بتواند کاربر را در اتاق تعقیب کند، در همین حین، این شرکت در حال آزمایش نسخه‌هایی از Apple TV هم است که با هوم پاد ترکیب شده‌اند. اما در نهایت باید دید که آیا اپل همگی این ایده‌ها را قرار است به واقعیت و تولید انبوه برساند، یا فقط برخی از آنها عملی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)