خانهاخبار
تبلت ریلمی پد X در روز ۵ خرداد معرفی می‌شود

تبلت ریلمی پد X در روز ۵ خرداد معرفی می‌شود

در امروز شاهد انتشار مطلب جدیدی در مورد تبلت ریلمی پد X هستیم و به نظر می‌رسد که این محصول، در تاریخ ۲۶ مه (۵ خرداد) به طور رسمی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۳۰

اینطور که به نظر می‌رسد؛ شرکت ریلمی در حال کار روی تبلت جدیدی بوده و امروز نیز شاهد انتشار نام و تاریخ رونمایی از آن هستیم. تبلت ریلمی پد X در روز ۲۶ مه (۵ خرداد) و در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران معرفی خواهد شد. در رندر رسمی که در سایت شرکت ریلمی قرار گرفته است؛ شاهد نسخه سبز رنگ این تبلت هستیم، اما می‌دانیم که این محصول در دو رنگ دیگر نیز روانه بازار خواهد شد.

image

 

ریلمی پد X دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 بوده و نخستین تبلت این شرکت با امکان اتصال به 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه خواهد بود. در پشت این تبلت که در رندر‌ها شاهد آن هستیم؛ یک جزیره بزرگ دوربین به چشم خورده که تنها یک سنسور را درون خود جا داده است و فلش LED نیز در کنار آن دیده نمی‌شود.

به لطف رندر‌های منتشر شده از این محصول، می‌دانیم که ریلمی پد X دارای حاشیه‌های نازک و لبه‌هایی صاف بوده و در هنگام کار با آن به صورت عمودی، دوربین سلفی در سمت راست قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل، به نظر می‌رسد که این محصول، بیشتر برای استفاده به صورت افقی طراحی شده است.

image

 

متاسفانه هنوز از رزولوشن دوربین این تبلت اطلاعی نداریم؛ اما می‌دانیم که نمایشگر آن دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و رزولوشن آن نیز QHD+ است. ریلمی پد X قرار است تا از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده کند. با وجودی که کمتر از یک هفته تا رونمایی از این محصول باقی مانده است؛ امیدواریم که ریلمی در روز‌های آتی جزئیات بیشتری درباره آن را منتشر کند.

درباره تبلت ریلمی پد X چه می‌اندیشید؟ آیا با توجه به مشخصاتی که تا به حال درباره آن منتشر شده است؛ این محصول ارزش خرید دارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)