خانهاخبار
معرفی و دانلود بازی جدید بتل رویال Apex Legends برای موبایل

معرفی و دانلود بازی جدید بتل رویال Apex Legends برای موبایل

بازی بتل رویال Apex Legends Mobile برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد...
۱۴۰۱/۲/۲۹

** For IFA2022 Press Credentials - Zahra Dialeh Abadi **

 

image

 

بازی بتل رویال Apex Legends Mobile برای گوشی‌های هوشمند عرضه شد و دقایقی پس از عرضه رسمی مایکت نیز اقدام به عرضه این بازی اکشن در استور خود کرده است. دریافت این بازی از مایکت علاوه بر مصرف نیم‌بهای اینترنت، دریافت آپدیت‌های جهانی این بازی پس از عرضه رسمی توسط سازنده را نیز به دنبال خواهد داشت. در این مقاله در جی‌اس‌ام قصد داریم این بازی جدید را بررسی کنیم.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

عصر جدید بازی‌های بتل رویال موبایلی

در بازی‌های اکشن سبک بتل رویال، هدف اصلی هر بازیکن زنده ماندن تا جای ممکن است. در واقع، شما در تلاش هستید تا آخرین بازمانده در میدان نبرد باشید. ایپکس لجندز یکی از بازی‌های مطرح بتل رویال است. این بازی برای اولین بار سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی منتشر شد و از همان ابتدا، توانست بسیار موفق عمل کند. به عنوان یک بازی رایگان، ایپکس لجندز آمار دانلود عجیب و غریبی داشت و تعداد بازیکنان همزمان آن هم بسیار بالا بود.

پس از دانلود بازی ایپکس لجندز و نصب آن، شاهد ترکیب المان‌های بتل رویال با بازی‌های شوتر قهرمان‌محور هستیم. هر کدام از قهرمان‌های ایپکس لجندز، خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که گیم‌پلی و روند بازی را دست‌خوش تغییر می‌کنند. مثلا، یک قهرمان توانایی درمان هم‌تیمی‌هایش را دارد و دیگری، مي‌تواند برای مدت کوتاهی نامرئی شود. انتخاب صحیح قهرمان بر اساس شیوه بازی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید هنگام تجربه Apex Legends Mobile به یاد داشت و همین تفاوت‌های میان قهرمانان، باعث شده تا ایپکس لجندز از یک بتل رویال که صرفا بر اساس مهارت در تیراندازی می‌توان در آن به پیروزی رسید، تبدیل به یک بازی با عمق تاکتیکی بالا شود. هنگام بازی به صورت تیمی، اگر اعضای تیم بتوانند به گونه‌ای قهرمانان خود را انتخاب کنند که نیازهای مختلف تیم از جمله نیاز به درمان، ردیابی و ... برطرف شود، شانس بالایی برای پیروزی وجود خواهد داشت.

همواره در حال گسترش

در حالی که ایپکس لجندز با ۸ قهرمان کار خود را آغاز کرده بود، در گذر زمان قهرمانان دیگری نیز به بازی اضافه شدند که هر کدام با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، راه‌های جدیدی را برای موفقیت در بازی در مقابل بازیکن‌ها قرار دادند. این روند هنوز هم ادامه دارد و هر چند وقت یک‌بار شاهد افزوده شدن یک قهرمان جدید به لیست قهرمانان ایپکس لجندز هستیم. در نسخه موبایل ایپکس لجندز نیز شاهد حضور دوباره برخی از قهرمانان محبوب ایپکس لجندز هستیم و با توجه به استفاده از همان نقشه‌های نسخه کنسولی ایپکس لجندز، می‌توان گفت که ایپکس لجندز موبایل یک محصول کاملا هم‌سو و وفادار به نسخه اصلی است و از این حیث، سازندگان سنگ تمام گذاشته‌اند. در ایپکس لجندز موبایل شاهد حضور یک شخصیت جدید به نام Fade نیز هستیم که در انحصار نسخه موبایلی قرار دارد.

ایپکس لجندز همواره صحنه برگزاری رویدادهای جذاب و متنوعی بوده است. با توجه به مناسبت‌های مختلف در طول سال، در ایپکس لجندز نیز رویدادهای متناسبی برگزار می‌شود که با عرضه محتوای جدید برای بازی همراه است. مثلا، برای هالووین رویداد جذابی در ایپکس لجندز برپا می‌شود که طی آن اسکین‌های بسیار جذابی را می‌توان به دست آورد.

آموزش و سپس جنگ در Apex Legends

به جز حالت بتل رویال که به نوعی همان حالت استاندارد و همیشگی بازی به شمار می‌رود، یک حالت آموزشی نیز در ایپکس لجندز موبایل قرار گرفته که به کمک آن می‌توانید هم در ابتدای شروع سفرتان در این بازی مهیج، بیشتر با مکانیک‌های آن و نحوه عملکرد سلاح‌ها و دیگر تجهیزات آشنا شوید. این بخش برای تمرین مهارت‌های تیراندازی نیز بسیار کاربردی است و با وقت گذراندن در آن، می‌توان تضمین داد که مهارت شما در ایپکس لجندز موبایل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

image

 

حالت ایده‌آل رنک برای بازیکنان حرفه‌ای

یک حالت رنک (Ranked) نیز در ایپکس لجندز موبایل گنجانده شده که بیشتر نظر بازیکن‌های حرفه‌ای‌تر را به خود جلب می‌کند. در این حالت، باید تلاش کنید تا با پیروز شدن در بازی‌ها، جایگاه (رنک) خود را بالاتر ببرید. در این حالت بازیکن‌ها تقریبا هم‌‌سطح یکدیگر هستند و این یعنی وقتی شما در رنک‌های بالاتر مشغول به مبارزه برای رسیدن به پیروزی هستید، دیگران نیز سطح بالایی دارند و به این ترتیب موفقیت در رنک‌های بالا چالش‌برانگیزتر است. این چالش البته با خود هیجان و جذابیت زیادی را نیز به همراه دارد.

حالت‌های چندنفره دیگری نیز در ایپکس لجندز موبایل قرار گرفته است. از جمله نمونه‌های این حالت‌ها می‌توان به حالت Team Deathmatch اشاره کرد که برای بسیاری از گیمرها یک حالت بسیار محبوب برشمرده می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

همگام با رویدادهای مختلف نیز گاهی اوقات حالت‌های جدیدی با قوانین منحصر به فرد خود در نسخه اصلی Apex Legends در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌توان انتظار داشت که در ایپکس لجندز موبایل نیز شاهد حالت‌های جدیدی باشیم که فقط به مدت محدودی قابل تجربه‌اند.

گرافیک چشم‌نواز برای یک بازی موبایل

ایپکس لجندز موبایل جزو باکیفیت‌ترین شوترهای حال حاضر برای گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود. بازی به صورت کلی دارای محیط‌های رنگارنگ فراوانی است و مواردی مثل دود و ابرها نیز به زیبایی هرچه تمام‌تر در بازی پیاده‌سازی شده‌اند. به‌طور مثال، در قیاس با یکی دیگر از بتل رویال‌های محبوب موبایلی یعنی گارنا فری فایر Garena’s Free Fire، ایپکس لجندز گرافیک بسیار بهتری دارد و به خوبی می‌توان متوجه شد که با یک بازی محصول سال ۲۰۲۲ طرف هستیم.

برای اجرای ایپکس لجندز موبایل، سیستم عامل گوشی شما باید حداقل اندروید ۶ باشد. این بازی به ۳ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت از حافظه داخلی گوشی نیاز دارد. البته، شاید بتوانید این بازی را روی گوشی‌هایی که ۲ گیگابایت رم دارند نیز اجرا کنید ولی در این صورت ممکن است بازی به بهینه‌ترین شکل ممکن اجرا نشود. همچنین، پردازنده‌های زیر و مدل‌های جدیدتر از آن‌ها قادر به پردازش بازی ایپکس لجندز موبایل هستند:

Snapdragon 435

Hisilicon Kirin 650

Mediatek Helio P20

Exynos 7420

همین حالا می‌توانید با دانلود ایپکس لجندز موبایل از مایکت، در کنار صرفه‌جویی در حجم اینترنت مصرفی خود برای دانلود (که به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود) یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال چند سال اخیر دنیای بازی را روی گوشی خود نصب و از آن لذت ببرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)