خانهاخبار
سامسونگ آپدیت دیگری را برای خانواده گلکسی اس 22 منتشر کرد

سامسونگ آپدیت دیگری را برای خانواده گلکسی اس 22 منتشر کرد

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه‌های اسنپدراگون سری گلکسی اس 22 منتشر کرده است.
۱۴۰۱/۲/۲۸

شرکت سامسونگ در امروز آپدیت جدیدی را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 22 خود منتشر کرده است. این آپدیت، در حال حاضر تنها برای گوشی‌های خانواده اس 22 با چیپست‌های اسنپدراگون منتشر شده ولی ممکن است که در آینده نزدیک، شاهد انتشار آن برای نسخه اگزینوسی این گوشی‌ها نیز باشیم.

image

 

شماره بیلد این آپدیت، S90xEXXU2AVE4 بوده و با حجم حدودا ۳۵۰ مگابایت، برای بسیاری از کشور‌ها منتشر شده است. لیست تغییرات این آپدیت چندان واضح نبوده و تنها به افزایش ثبات سیستم و بهبود‌های امنیتی اشاره می‌کند. این آپدیت پچ امنیتی جدیدی را به همراه نداشته و با توجه به انتشار آن در اواسط ماه، به نظر می‌رسد که سامسونگ با یک مشکل جدی در گوشی‌های خود روبرو شده که ارزش انتشار یک آپدیت در اسرع وقت را داشته است. این گوشی‌ها احتمالا در هفته‌های آتی نیز پچ امنیتی ماه ژوئن را دریافت خواهند کرد.

اگر دارای نسخه اسنپدراگون گوشی‌های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 الترا هستید؛ می‌توانید تا با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی و بخش Software Update، وضعیت انتشار این آپدیت برای گوشی خود را چک کرده و آن را دریافت کنید.

image

 

درباره این آپدیت مخصوص گوشی‌های سری گلکسی اس 22 چه می‌اندیشید؟ به نظرتان چه عاملی موجب این شده که سامسونگ در اواسط ماه، یک آپدیت ناگهانی را برای این گوشی‌ها منتشر کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کامبیز عرب‌نیا

۱۴۰۱/۲/۲۹
من گوشیم Note 10 سامسونگ هست و دیروز برای اون هم آپدیت جدید اومد.جریان چیه