خانهاخبار
گوشی شیائومی پوکو X4 GT به زودی معرفی خواهد شد

گوشی شیائومی پوکو X4 GT به زودی معرفی خواهد شد

اخیرا نام گوشی شیائومی پوکو X4 GT در دیتابیس IMEI دیده شده و اینطور که به نظر می‌رسد؛ قرار است شاهد گسترش سری گوشی‌های پوکو X4 باشیم.
۱۴۰۱/۲/۲۸

پوکو که یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی است؛ مدتی پیش با رونمایی از مدل پوکو X4 پرو 5G، نخستین عضو در خانواده گوشی‌های پوکو X4 را معرفی کرد. اکنون نیز گوشی دیگری در این سری با نام پوکو X4 GT در دیتابیس IMEI دیده شده و اینطور که به نظر می‌رسد؛ باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی از آن باشیم.

image

 

این گوشی قرار است تا نسخه‌ای ری‌برند شده از شیائومی ردمی نوت 11T پرو باشد؛ البته، این گوشی برخلاف شیائومی ردمی نوت 11T‌ پرو، به صورت جهانی عرضه شده و تنها محدود به بازار کشور چین نخواهد بود. لازم به ذکر بوده که شیائومی ردمی نوت 11T‌ پرو نیز هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است؛ اما شایعات به استفاده از نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، چیست دیمنسیتی 8100، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۹۸۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی در این گوشی اشاره می‌کنند.

شایعاتی نیز درباره گوشی دیگری در سری پوکو X4 شنیده می‌شوند. این مدل که شیائومی پوکو X4 GT پلاس نام دارد؛ نسخه‌ای ری‌برند شده از گوشی شیائومی ردمی نوت 11T پرو بوده و قرار است که در آن شاهد مشخصاتی تقریبا مشابه نسخه معمولی باشیم، اما ظرفیت باتری آن به ۴۳۰۰ میلی آمپر کاهش یافته و پشتیبانی از سرعت شارژ بالاتر ۱۲۰ واتی در آن به چشم می‌خورد. پوکو X4 GT پلاس دارای رم ۸ گیگابایتی بوده و بر خلاف نسخه معمولی، امکان تهیه آن با رم ۶ گیگابایتی وجود ندارد.

image

 

درباره گوشی‌های جدید سری پوکو X4 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان مشخصات احتمالی آنها راضی کننده هستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

osman

۱۴۰۱/۲/۳۰
Perfect