خانهاخبار
اپل در حال تست نمایشگری با جوهر الکترونیک است

اپل در حال تست نمایشگری با جوهر الکترونیک است

مینگ چی کو امروز در توییتر اعلام کرده که اپل در حال آزمایش جوهر الکترونیک برای نمایشگرهای محصولات تاشدنی خود است.
۱۴۰۱/۲/۲۷

مینگ چی کو تحلیل‌گر مشهور اپل، ادعا می‌کند که غول کوپرتینویی در حال آزمایش صفحه نمایش با پوشش جوهر الکترونیک برای دستگاه تاشو خود است. این گزارش جدید در پی شایعه هفته گذشته اپل در مورد آزمایش پنل‌های تاشو برای آیفون و آیپدهای آینده، منتشر شده است که انتظار می‌رود حدود سال ۲۰۲۵ وارد بازار شوند.

شرکت تایوانی E Ink Corporation یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگر جوهر الکترونیکی است و تامین کننده اصلی تبلت‌های سری Kindle آمازون است. این شرکت همچنین پنل‌های جوهر الکترونیک رنگی را تولید می‌کند که ظاهرا اپل به آن علاقه پیدا کرده است. مزیت بزرگ پنل‌های جوهر الکترونیک نسبت به پنل‌های اولد و LCD سنتی، مصرف انرژی پایین آنها است، در حالی که نقطه ضعف اصلی آنها نرخ تازه‌سازی کند است.

با وجود شرکت‌هایی مانند شرکت تایوانی E Ink که بر روی انواع جدیدی از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی، از جمله پنل‌های تاشو و غلطشی کار می‌کنند، به طور قطع شاهد پیشرفت‌های جالبی در این صنعت خواهیم بود. بنابراین امیدواریم این فن‌آوری به اندازه کافی پیشرفت کند تا جایی که در آینده نزدیک به طور گسترده توسط سازندگان دستگاه‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

به نظر شما با توجه به مزایا و معایب صفحه نمایش جوهر الکترونیکی، آیا ممکن است که در آینده نزدیک این نوع نمایشگر را در انواع دستگاه‌های هوشمند ببینیم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سهراب

۱۴۰۱/۲/۲۸
تا دیروز به فروشنده‌های ایرانی میگفتی دیوایس جوهر الکترونیکی یا نمیدونستند یا میگفتند یارو یه تخته‌اش کمه! حالا از فردا که اپل استفاده کند میشه آخر کلاس!