خانهاخبار
تصویر پنل پشتی شیائومی 12 الترا 7 بریدگی را در ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد!

تصویر پنل پشتی شیائومی 12 الترا 7 بریدگی را در ماژول دوربین این گوشی را نشان می‌دهد!

پرچمدار پرمیوم جدید شیائومی احتمالا از سنسور سونی Exmor IMX800بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

در حالی که سری پرچمدار شیائومی 12 چند ماه پیش در چین معرفی شد، هنوز نسخه پرمیوم این سری موسوم به شیائومی 12 الترا معرفی نشده است علی‌رغم اینکه در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون این گوشی منتشر شده است. در همین راستا، امروز تصویری واقعی از پنل پشتی شیائومی 12 الترا لو رفت که طراحی پنل پشتی این پرچمدار پریمیوم را نشان می‌دهد.

image

 

در این گزارش که از طرف افشاگری به نام SlashLeaks در توئیتر منتشر شده است مشخص شده است طراحی ماژول دوربین شیائومی 12 الترا به طور کلی با دیگر اعضای سری پرچمدار شیائومی 12 تفاوت دارد. در این راستا، در ماژول دوربین شیائومی 12 الترا 7 بریدگی قرار دارد که البته فلش LED در بین آن‌ها قرار نگرفته است. به علاوه، بخش دوربین این گوشی پرچمدار حالت برجسته‌ای دارد که در این قاب نیز به خوبی به قابل مشاهده است. شایان ذکر است که براساس این تصویر انتظار می‌رود دوربین اصلی شیائومی 12 الترا سنسور 1/1.1 اینچی سونی Exmor IMX800 باشد.

همچنین به احتمال زیاد دیگر دوربین‌های این گوشی شامل لنز تله‌فوتو و دوربین فوق عریض خواهد بود که امکان دارد به مانند گلکسی اس 22 الترا با یک لنز اختصاصی مخصوص زوم نیز همراه شود. به علاوه، قاب موجود در این تصویر سبز رنگ است و حالتی چرم مانند نیز دارد. در پنل جلویی نیز احتمالا دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت و از آن سو دوربین اصلی این گوشی نیز سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند شیائومی 12 الترا از دوربین 48 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز پریسکوپی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)