خانهاخبار
اپل macOS Monterey 12.4 را منتشر کرد

اپل macOS Monterey 12.4 را منتشر کرد

اپل امروز macOS Monterey 12.4 را با چند ویژگی جدید منتشر کرده که به نظر می‌رسد آخرین آپدیت این سیستم عامل قبل از نسخه 13 باشد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

اپل امروز macOS Monterey 12.4 را منتشر کرد، چهارمین بروزرسانی بزرگ سیستم عامل macOS Monterey پس از بیش از دو ماه از انتشار نسخه 12.3، آپدیتی که ویژگی یونیورسال کنترل را به ارمغان آورد.

بروزرسانی macOS Monterey 12.4 را می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، اگر مک شما واجد شرایط باشد، به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. اپل همچنین بروزرسانی macOS Big Sur 11.6.6 را برای کسانی که هنوز این سیستم عامل را اجرا می‌کنند و یک بروزرسانی امنیتی را برای macOS Catalina 2022-004 منتشر کرده است.

image

 

به دنبال بروزرسانی‌های macOS Monterey 12.4 و iPadOS 15.5، ویژگی یونیورسال کنترل دیگر در نسخه بتا قرار ندارد، بلکه اکنون این یک ویژگی رسمی است که اپل آن را بدون مشکل در نظر گرفته است و برچسب بتا از روی آن حذف شده است. یونیورسال کنترل به شما امکان می‌دهد از یک ماوس یا ترک پد و صفحه کلید، در چندین مک و آیپد به طور همزمان استفاده کنید.

برای نمایشگر استودیو اپل هم macOS Monterey 12.4 پشتیبانی از سیستم عامل iOS 15.5 را اضافه می‌کند که به منظور بهبود کیفیت وب کم این دستگاه طراحی شده است.

همچنین یک بروزرسانی برای برنامه پادکست وجود دارد که اپل تنظیماتی را اضافه کرده است که تعداد قسمت‌های ذخیره شده در مک را محدود می‌کند و به طور خودکار قسمت‌های قدیمی‌تر را حذف می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)