خانهاخبار
سامسونگ احتمالا تولید انبوه قطعات داخلی گوشی‌های تاشو نسل بعدی خود را آغاز کرده است

سامسونگ احتمالا تولید انبوه قطعات داخلی گوشی‌های تاشو نسل بعدی خود را آغاز کرده است

سامسونگ به تازگی کار ساخت اجزای داخلی گوشی‌های تاشو خود را آغاز کرده است و توسعه خود گوشی‌ها نیز از نیمه ماه ژوئن میلادی شروع خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

همانطور که می‌دانیم، نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و حالا اخیرا گزارشی از طرف The Elec در اختیار کاربران قرار گرفته است که اذعان دارد غول فناوری کره جنوبی کار ساخت قطعات داخلی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را آغاز کرده است. به علاوه، توسعه نسل جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ نیز از نیمه ماه ژوئن مصادف با خرداد ماه سال جاری شروع خواهد شد.

این گزارش تخمین زده است که سامسونگ تا انتهای سال جاری میلادی بیش از 10 میلیون دستگاه از سری گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 را تولید خواهد کرد که البته هنوز در یک فرضیه است چرا که آمار دقیق تولید سامسونگ تا حدود سه ماه دیگر منتشر خواهد شد.

image

 

 به علاوه، به احتمال فراوان 70 درصد از این 10 میلیون دستگاه سامسونگ به گلکسی زد فلیپ 4 اختصاص خواهد داشت در حالی 30 درصد باقیمانده نیز در اختیار گلکسی زد فولد 4 خواهد بود. برای مقایسه، سال پیش حدود حدود 65 درصد از تولید غول فناوری کره جنوبی را گلکسی زد فلیپ 3 تشکیل داده بود و گلکسی زد فولد 3 نیز 35 درصد از مجموع کلی گوشی‌های تاشو سامسونگ را اشغال کرده بود.

image

 

شایان ذکر است که کار ساخت‌ نمایشگرهای تاشو گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 نیز سرعت زیادی خواهد داشت و سامسونگ خط تولید نمایشگرهای تاشو را در کارخانه ویتنامی خود را به 10 عدد خواهد رساند تا بتواند حدود 2 میلیون نمایشگر در ماه را تولید کند در حالی که سال پیش تولید نمایشگر نسل قبلی گوشی‌های تاشو سامسونگ در حدود 1.4 تا 1.5 میلیون در ماه بوده است.

image

 

باید اشاره کرد که اگر سامسونگ موفق به فروش 10 میلیون گوشی تاشو تا انتهای سال جاری میلادی شود برای اولین بار 1 درصد از فروش کلی گوشی‌های هوشمند در سطح جهان را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین شایعه شده است که حاشیه سود گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 برابر با 15 درصد خواهد بود که در مقایسه با حاشیه سود 20 درصدی نسل قبلی گوشی‌های تاشو کاهش داشته است. به نظر می‌رسد این افت سود سامسونگ مربوط به پایین نگه داشت قیمت این گوشی‌ها در بازه  قیمتی موردانتظار خریداران است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)