خانهاخبار
iOS 15.5 و iPadOS 15.5 منتشر شد

iOS 15.5 و iPadOS 15.5 منتشر شد

اپل امروز iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را با حجمی کم و تغییراتی کوچک عرضه کرد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

اپل امروز iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را منتشر کرد. پنجمین بروزرسانی اصلی سیستم عامل‌های گوشی‌ها و تبلت‌های اپل که ابتدا در سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰) منتشر شدند. کمی بیشتر از دو ماه پس از عرضه iOS 15.4 و iPadOS 15.4 حال شاهد نسخه بعدی آنها هستیم.

بروزرسانی‌های iOS 15.5 و iPadOS 15.5 را که از قسمت تنظیمات دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس هستند، می‌توان به صورت رایگان دانلود و نصب کرد. کافی است به این آدرس مراجعه کنید: Settings > General > Software Update

image

 

در مقایسه با آپدیت‌های قبلی، این نسخه‌های جدید iOS و iPadOS حجم کمتری دارند. بروزرسانی‌هایی که برای کارت Apple Cash در برنامه Wallet وجود دارد و همچنین تنظیمات جدید موجود شده که به کاربران پادکست اجازه می‌دهد تعداد قسمت‌های ذخیره شده در دستگاه‌های خود را محدود کنند. اعلامیه اپل در خصوص این آپدیت جدید به شرح زیر است:

iOS 15.5 شامل بهبودها و رفع اشکالات زیر است:

  • برنامه Wallet اکنون مشتریان را قادر می‌سازد تا از کارت Apple Cash خود پول ارسال و درخواست کنند.
  • پادکست‌های اپل شامل تنظیمات جدیدی برای محدود کردن قسمت‌های ذخیره شده در آیفون شما و حذف خودکار قسمت‌های قدیمی‌تر است.
  • مشکلی را برطرف می‌کند که در آن اتوماسیون‌های خانه شما، که توسط افرادی که وارد یا خارج می شوند ایجادمی‌شود، ممکن است موفقیت آمیز نباشد.

برخی از ویژگی‌ها ممکن است برای همه مناطق یا در همه دستگاه‌های اپل در دسترس نباشند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محتوای امنیتی به روزرسانی اپل به قسمت پشتیبانی وب‌سایت اپل مراجعه کنید.

به نظر می‌رسد که iOS 15.5 و iPadOS 15.5 آخرین بروزرسانی‌های سیستم عامل iOS 15 باشند، زیرا اپل در حال حاضر روی iOS 16 کار می‌کند و انتظار می‌رود که این سیستم عامل جدید در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) در آغاز کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال اپل WWDC معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)