خانهاخبار
تصویر رندری اوپو رنو 8 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

تصویر رندری اوپو رنو 8 قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

جدیدترین سری گوشی‌های اوپو در تاریخ 2 خرداد در چین رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۲۷

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سری اوپو رنو 8 قرار است در تاریخ 23 مه سال جاری میلادی مصادف با 2 خرداد در چین رونمایی شود. به علاوه، این سری گوشی‌های هوشمند در وبسایت هندی اوپو دیده شده‌اند تا برخی از کاربران گمان کنند بعد از سری اوپو رنو 8 بعد از رونمایی در خانه روانه بازارهای جهانی مانند هند خواهند شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده از طرف وبسایت MySmartPrice، تصویری رندری از یکی از مدل‌های سری اوپو رنو 8 لو رفته است که به نظر متعلق به اوپو رنو 8 است چرا که این تصویر رندری با تصاویر قبلی که از این گوشی هوشمند منتشر شده بود تطابق دارد. البته باید اشاره کرد که برخی تفاوت‌ها نیز بین دو گروه از تصاویر وجود دارد چرا که طبق تصاویر رندری قبلی ماژول دوربین اوپو رنو 8 به وان پلاس 10 پرو شباهت داشت در حالی که در این تصویر ماژول دوربین گوشی جدید اوپو شبیه ماژول دوربین اوپو فایند X5 پرو به نمایش گذاشته شده است.

image

 

همانطور که در تصویر مشخص است، اوپو رنو 8 از دو لنز بزرگ دوربین بهره می‌برد و همچنین عبارت X MariSilicon نیز در آن مشخص است که نام تراشه اختصاصی پردازش تصاویر اوپو است. به علاوه، به نظر می‌رسد اوپو رنو 8 در چهار رنگ آبی، مشکی، سبز و طلایی روانه بازار خواهد شد که در این رندر نیز مشخص شده است. باید اشاره کرد که اوپو رنو 8 پرو نیز به تراشه اختصاصی MariSilicon X مجهز خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی سری اوپو رنو 8

تا به امروز، شایعات اذعان داشته‌اند که اوپو رنو 8 پرو به نمایشگر 6.7 اینچی فول اچ‌دی پلاس اولد مجهز خواهد بود و از آن سو نسخه استاندارد سری نیز از نمایشگر 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس اولد E4 بهره خواهد برد. هر دو نمایشگر این گوشی هوشمند از نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار خواهند بود.

شایان ذکر است که قلب تپنده اوپو رنو 8 تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 7 نسل یک خواهد بود در حالی که سخت‌افزار اوپو رنو 8 پرو تراشه دایمنسیتی 8100-Max خواهد بود. هر دو مدل سری اوپو رنو 8 از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را پشتیبانی خواهد کرد.

image

تصویر رندر اوپو رنو 8 که قبلا منتشر شده است

در نهایت باید اشاره کرد که هر دو این مدل‌ها از باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 80 واتی SUPERVOOC تغذیه خواهند کرد. در بخش دوربین، سری اوپو رنو 8 از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX709 بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن سنسور IMX766 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)