خانهاخبار
گلکسی واچ 5 پرو احتمالا به بدنه تیتانیومی و شیشه سفایر مجهز خواهد شد

گلکسی واچ 5 پرو احتمالا به بدنه تیتانیومی و شیشه سفایر مجهز خواهد شد

نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با مشخصات فنی قابل توجهی همراه خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۲۶

ساعت‌های هوشمند سامسونگ تا به امروز تحت عناوین مختلفی مانند کلاسیک، فرانیتر و اکتیو روانه بازار شده‌اند ولی هنوز نسخه پرو سری ساعت‌های هوشمند گلکسی عرضه نشده است که حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌آید سرانجام امسال باید منتظر مدل گلکسی واچ 5 پرو باشیم.

در همین راستا، امروز گزارشی از طرف افشاگر برجسته به نام Ice Universe در دسترس کاربران قرار گرفته است که اذعان دارد گلکسی واچ 5 پرو احتمالا از بدنه تیتانیومی بهره خواهد برد و همچنین برای بالا بردن مقاومت نمایشگر آن، این ساعت هوشمند به شیشه سفایر مجهز خواهد شد. البته باید اشاره کرد که قبلا نیز سامسونگ در مدل‌هایی از گلکسی واچ 3 از تیتانیوم بهره برده بود. از آن سو، غول فناوری کره جنوبی برای اولین بار است که قرار است از شیشه سفایر برای توسعه ساعت هوشمند استفاده کند.

image

 

شایان ذکر است که ماه پیش نیز اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه گلکسی واچ 5 پرو از باتری حجیم 572 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد که در مقایسه با باتری 361 میلی‌امپر ساعتی گلکسی واچ 4 کلاسیک 46 میلی‌متری و گلکسی واچ 44 میلی‌متری بهبود خوبی داشته است و حدود 44 درصد افزایش داشته است. به علاوه، نسخه 44 میلی‌متری گلکسی واچ 5 نیز از باتری 397 میلی‌امپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد هنوز مشخص نیست که ایا به مانند سری گلکسی واچ 4 نسخه کلاسیک وجود خواهد داشت و یا این مدل به طور کلی حذف خواهد شد. در حال حاضر، شایعات زیادی اذعان داشته‌اند که سامسونگ در حال کار روی سه ساعت هوشمند به نام‌های Heart-S، Heart-L و Heart-Pro است که به احتمال فراوان دو مدل از این سه نسخه گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو خواهند بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)