خانهاخبار
تمام لوازم جانبی‌های اپل در آینده نزدیک به پورت USB-C مجهز می‌شوند!

تمام لوازم جانبی‌های اپل در آینده نزدیک به پورت USB-C مجهز می‌شوند!

مینگ چی کو در توییتی گفته که اپل در آینده قرار است پورت ایرپادز، باتری مگ سیف، و تمامی لوازم جانبی خود را تغییر دهد.
۱۴۰۱/۲/۲۶

اوایل این هفته مینگ چی کو تحلیل‌گر مشهور اپل، ادعا کرد که اپل قصد دارد حداقل یک مدل آيفون ۱۵ را با درگاه USB-C در سال ۲۰۲۳ روانه بازار کند. اکنون در توییت بعدی خود در این خصوص، او گفته که پورت لوازم جانبی مانند ایرپادز، باتری مگ سیف، مجیک کیبورد، ترک پد، ماوس، و سایر لوازم جانبی دیگر نیز در آینده‌ای نه چندان دور به USB-C تغییر خواهند کرد.

هم آیفون و هم همه لوازم جانبی که در بالا ذکر شد، در حال حاضر برای شارژ سیمی یا انتقال داده، به کانکتور لایتنینگ اختصاصی اپل متکی هستند. تغییر به USB-C منجر به یک اتصال استاندارد جهانی‌تر می‌شود و قطعا رگولاتورها را هم بیشتر راضی خواهد کرد، زیرا طیف گسترده‌ای از محصولات فن‌آوری از جمله تلفن‌های هوشمند اندرویدی و حتی جدیدترین مک بوک‌ها، آیپد پرو، آیپد ایر و مدل‌های جدید آیپد مینی، به درگاه‌های USB-C مجهز شده‌اند.

image

 

توییت کو به شرح زیر است:

۱- آیفون بدون پورت ممکن است به دلیل محدودیت‌های فعلی فناوری‌های بی‌سیم و اکوسیستم نابالغ مگ سیف، مشکلات بیشتری ایجاد کند.

۲- سایر محصولات دارای پورت لایتنینگ (به طور مثال ایرپادز، مجیک کیبورد، ترک پد، ماوس، باتری مگ سیف و غیره) نیز در آینده‌ای قابل پیش‌بینی به USB-C تغییر خواهند کرد.

مینگ چی کو همچنین اظهار کرده که به دلیل محدودیت‌های فعلی فن‌آوری‌های بی‌سیم و کامل نبودن اکوسیستم مگ سیف متعلق به اپل که به صورت مغناطیسی به آیفون متصل می‌شوند، هنوز خیلی زود است که اپل یک آیفون بدون پورت عرضه کند.

به نظر شما اپل در فن‌آوری‌های بی‌سیم خود مانند مگ سیف چقدر پیشرفت داشته و آیا واقعا هنوز زمان زیادی تا یک آیفون بدون پورت پیش رو داریم؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)