خانهاخبار
Mark Gurman امروز خبرهای تازه‌ای از iOS 16 داده است

Mark Gurman امروز خبرهای تازه‌ای از iOS 16 داده است

Mark Gurman خبرنگار بلومبرگ، امروز در مورد iOS 16 اطلاعات جدیدی داده است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.
۱۴۰۱/۲/۲۶

Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، امروز گفته است که iOS 16 راه‌های جدیدی را برای تعامل با سیستم و برخی از «برنامه‌های جدید اپل» خواهد داشت و این شرکت قرار است در آینده‌ای نزدیک در رویداد WWDC امسال جزئیات بیشتری در مورد آنچه اپل برای عرضه iOS و iPadOS در نظر گرفته است، ارائه کند.

او در آخرین خبرنامه خود به نام Power On گفته که اگرچه iOS 16 به احتمال زیاد یک تغییر چهره بزرگ را برای این سیستم عامل معرفی نمی‌کند، اما شامل روش‌های جدید تعاملی و برخی برنامه‌های جدید اپل خواهد بود.

از زمانی که ویجت‌ها با iOS 14 معرفی شدند، کاربران مدت‌ها امیدوار بودند که اپل ویجت‌های تعاملی را به iOS بیاورد. ویجت‌ها عمدتا در iOS 15 دست نخورده باقی مانده‌اند و غیرتعاملی هستند، لذا این امید وجود دارد که تغییرات قابل توجهی در این خصوص در iOS 16 اعمال شود. قسمتی از نوشته‌های Mark Gurman را در زیر مشاهده می‌کنید:

در حالی که انتظار ندارم اپل یک طراحی مجدد کامل از سیستم عامل را در ظاهر iOS 16 ارائه دهد، اما قرار است تغییرات عمده‌ای در سیستم، روش‌های جدید تعامل، و برخی از اپلیکیشن‌های جدید اپل ایجاد شود. اخبار مربوطه به watchOS 9 هم قابل توجه خواهد بود.

image

 

او اضافه کرده که watchOS 9 نیز یک به روزرسانی قابل توجه را تجربه خواهد کرد. Mark Gurman قبلا گزارش کرده بود که یک سیستم اطلاع رسانی اصلاح شده و ویژگی‌های جدید ردیابی سلامت و تناسب اندام برای iOS 16 در دست توسعه است. 

بنابراین با توجه به گزارشات قبلی و خبر امروز، احتمالا قرار نیست از نظر ظاهری تغییر عمده‌ای را در سیستم عامل امسال گوشی‌های اپل شاهد باشیم؛ در عوض اما از نظر تغییرات هسته‌ای و نرم‌افزاری به نظر می رسد خبرهای خوبی در راه باشد. به هر شکل زمان زیادی را نباید منتظر بود تا دید اپل برای طرفدارانش، امسال چه مواردی را در سیستم عامل‌های جدیدش تدارک دیده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)