خانهاخبار
رنگ جدید گوشی Realme Narzo 50 5G لو رفت

رنگ جدید گوشی Realme Narzo 50 5G لو رفت

تصویر لو رفته گوشی Realme Narzo 50 5G اضافه شدن یک رنگ جدید به خط تولید این محصول را نشان داد.
۱۴۰۱/۲/۲۵

شرکت ریلمی قصد دارد تا محصول جدید خود با نام نارزو 50 5G را در تاریخ ۱۸ می مصادف با بیست و هشتم اردیبهشت ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند. تا به این لحظه، هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این اسمارت فون در رسانه‌های خبری درز پیدا نکرده بود. اما حالا به لطف تصاویر منتشر شده، می‌توانیم با زبان طراحی و رنگ بدنه این محصول آشنا شویم.

پیش‌تر پیرو انتشار یک تصویر، مشخص شده بود که گوشی Realme Narzo 50 5G در رنگ سیاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با درز تصویری که امروز شاهد انتشار آن بودیم، مشخص شد که این محصول در رنگ آبی نیز روانه بازار خواهد شد.

image

تصویر گوشی Realme Narzo 50 5Gدر رنگ سیاه

این منبع خبری که تصویر جدید را منتشر کرده، همچنین یادآور شده است که محصول جدید ریلمی از بدنه‌ای با ضخامت ۸ میلیمتری برخوردار بوده و در طراحی قسمت پشتی بدنه نیز از تکسچر Kevlar speed الهام گرفته شده است. این منبع همچنین مدعی شده است که گوشی Realme Narzo 50 5G در رنگ مشکی که کمی تیره‌تر از رنگ سیاه خواهد بود نیز عرضه و روانه بازار می‌شود.

از جمله مشخصات گوشی ریلمی نارزو 50 5G می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تراشه دایمنسیتی 810
  • نمایشگر 6.58 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی
  • ۶ گیگابایت رم
  • حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی
  • سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری Realme UI 3.0
  • باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی
  • دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی

image

تصویر گوشی Realme Narzo 50 5G در رنگ آبی

این گوشی هوشمند همان طور که اشاره شد، سه روز دیگر در کنار Narzo 50 Pro 5G که پیش بینی می‌شود به پردازنده Dimensity 920 مجهز باشد، معرفی خواهد شد.

طبق شایعات، باید انتظار رونمایی از ساعت هوشمند TechLife Watch SZ100 ریلمی را نیز در این رویداد داشته باشیم که از نمایشگر ۱.۶۹ اینچی به همراه قابلیت مانیتور کردن دمای پوست و بدن و پایش ضربان قلب برخوردار خواهد بود. مسئولان کمپانی ریلمی اعلام کرده‌اند که با یک بار شارژ، باید انتظار شارژدهی ۱۲ روزه را از این محصول داشته باشید. اما متأسفانه تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری آن اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)