خانهاخبار
مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فولد 4 لو رفت

مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فولد 4 لو رفت

نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ احتمالا از دوربین‌های مشابه سری گلکسی اس 22 بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۲۵

هفته گذشته بود که اولین تصاویر رندی جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 لو رفت که طراحی آن را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، گلکسی زد فولد 4 از طراحی مشابه نسل قبلی خود بهره می‌برد که البته از نظر ابعاد کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر به نظر می‌رسد. به علاوه، در این تصاویر مشخص شده بود که طراحی دوربین گلکسی زد فولد 4 به پنل پشتی گلکسی اس 22 الترا شباهت دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی دوربین‌های گلکسی زد فولد 4 لو رفته است.

image

 

طبق این گزارش که توسط افشاگر برجسته به نام Ice Universe منتشر شده است، دوربین سه‌گانه گلکسی زد فولد 4 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود که این افشاگر ادعا کرده است بهترین دوربین بزرگنمایی خواهد بود که در یک گوشی سامسونگ به کار رفته است. همچنین به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد 4 دوربین اصلی و فوق عریض خود را از دیگر پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس به ارث برده است.

شایان ذکر است که در مجموع سامسونگ قصد دار تجربه عکاسی و تصویربردای با گلکسی زد فولد 4 را بهبود بخشد تا بخش عمده‌ای از انتقادات کاربران به گوشی تاشو خود را پوشش دهد. از دیگر مشخصات فنی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به نمایشگر خارجی 6.7 اینچی و نمایشگر داخلی 7.6 اینچی اشاره کرد که در مقایسه با نسل قبلی کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر خواهد بود. به علاوه، به مانند گلکسی زد فولد 3 جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ به دوربین سلفی داخل نمایشگر مجهز خواهد بود که البته هنوز جزئیات آن نامشخص است.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که قلب تپنده گلکسی زد فولد 4 تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس خواهد بود که توسط باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و باسیم 25 واتی تغذیه خواهد شد. به علاوه، به احتمال فراوان گلکسی زد فولد 4 به محفظه اختصاصی قلم هوشمند اس پن مجهز نخواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)