خانهاخبار
موتورولا ریزر 2022 احتمالا نمایشگر کاور بزرگ‌تری در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 4 خواهد داشت

موتورولا ریزر 2022 احتمالا نمایشگر کاور بزرگ‌تری در مقایسه با گلکسی زد فلیپ 4 خواهد داشت

نسل جدید گوشی تاشو موتورولا احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و نمایشگر داخلی 6.7 اینچی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۲/۲۵

موتورولا در سال 2021 رقابت گوشی‌های تاشو را به رقبای خود واگذار کرد و هیچ گوشی تاشویی را روانه بازار نکرد چرا که دو نسل قبلی گوشی تاشو موتورولا ریزر به دلایل مختلف مانند قیمت بالا و باتری ضعیف در جلب تظر کاربران چندان موفق ظاهر نشدند. حالا اما به نظر می‌رسد باید منتظر نسل سوم گوشی‌ تاشو موتورولا ریزر باشیم چرا که در چند وقت اخیر شایعات زیادی پیرامون این گوشی هوشمند شنیده می‌شود.

image

موتورولا ریزر 5G

براساس این شایعات منتشر شده، موتورولا ریزر 2022 از طراحی بهبودیافته بهره خواهد برد که در آن حاشیه نمایشگر زیاد بخش پایینی آن حذف شده است و شکل کلی آن به صوروت مربعی خواهد برد. در این راستا، به نظر می‌رسد طراحی موتورولا ریزر 2022 بیشتر به گلکسی زد فلیپ 3 شباهت خواهد داشت و طراحی آن از موتورولا ریزر 2020 دور خواهد شد.

image

تصویر لو رفته از موتورولا ریزر 2022

همچنین افشاگر برجسته حوزه نمایشگر به نام راس در ضمن تایید این شایعات ادعا کرده است که هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی موتورولا ریزر 2022 بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود. در همین راستا، موتورولا ریزر 5G از نمایشگر اصلی 6.2 اینچی داخلی و نمایشگر کاور 2.7 اینچی بهره می‌برد در حالی که موتورولا ریزر 2022 به احتمال زیاد به نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نمایشگر کاور 3 اینچی مجهز خواهد بود.

برای مقایسه، گلکسی زد فلیپ 3 که محبوب‌ترین گوشی تاشو سال 2021 محسوب می‌شود از نمایشگر اصلی 6.7 اینچی برخوردار است ولی نمایشگر کاور آن حدود 1.9 اینچ است که البته شایعاتی اذعان داشته‌اند گلکسی زد فلیپ 4 به نمایشگر کاور بزرگ‌تر مجهز خواهد شد. شایان ذکر است که موتورولا علاوه بر بروز کردن طراحی موتورولا ریزر 2022 توجهی ویژه‌ای نیز بر مشخصات فنی گوشی تاشو جدید خود خواهد داشت که در مقایسه با مشخصات فنی میان‌رده موتورولا ریزر 5G یک گوشی پرمیوم پرچمدار محسوب خواهد شد.

image

تصویر لو رفته از موتورولا ریزر 2022

از مشخصات فنی احتمالی موتورولا ریزر 2022 می‌توان به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک اشاره کرد که به همراه حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. به علاوه، دوربین‌های موتورولا ریزر 2022 نیز احتمالا بهبود قابل توجهی خواهد داشت که شاید پاسخی برای انتقادات کاربران از عملکرد ضعیف دوربین‌های موتورولا ریزر 5G باشد.

البته باید اشاره کرد که علی‌رغم مشخصات فنی بالارده گوشی تاشو جدید موتورولا به احتمال فراوان پاشنه آشیل موتورولا ریزر 2022 قیمت آن خواهد بود چرا که گوشی موتورولا ریزر 5G با مشخصات فنی میان‌رده با قیمت 1400 دلاری به فروش رسیده است و در نتیجه انتظار می‌رود قیمت نسل جدید حتی بالاتر نیز اعلام شود. از آن سو، گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت 1000 دلاری در حال فروش است و حتی شایعه شده است که نسل جدید آن از قیمت کمتری برخوردار خواهد بود.

در نهایت، شایعاتی منتشر شده است مبنی براینکه گوشی تاشو موتورولا ریزر 2022 ابتدا در بازه زمانی ژوئیه تا اوت مصادف با بازه زمانی تیر شهریور در چین معرفی خواهد شد و عرضه آن برای بازارهای جهانی اندکی پس از این تاریخ آغاز خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)