خانهاخبار
اپل شروع به ارسال دعوت‌نامه برای شرکت‌کنندگان حضوری رویداد WWDC امسال کرد

اپل شروع به ارسال دعوت‌نامه برای شرکت‌کنندگان حضوری رویداد WWDC امسال کرد

رویداد امسال WWDC برخلاف سال‌های قبل، هرچند محدود اما به صورت حضوری هم خواهد بود. برطبق خبرهای رسیده از طرف توسعه‌دهندگان، اپل شروع به ارسال دعوت‌نامه برای افرادی که گزینش شده‌اند کرده است.
۱۴۰۱/۲/۲۳

اپل در حال آماده شدن برای اولین رویداد حضوری خود از زمان آغاز همه‌گیری کرونا است و تعداد محدودی از توسعه دهندگان را برای شرکت در WWDC 2022 دعوت کرده است.

اپل ثبت نام توسعه دهندگان را برای شرکت در این رویداد از ۹ تا ۱۱ می (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) آغاز کرد تا فرصتی برای دعوت به اپل پارک برای شرکت در مراسم WWDC امسال داشته باشند. مانند چندین رویداد اخیر اپل، برنامه اصلی WWDC 2022 هم از قبل ضبط  شده و از طریق اینترنت پخش خواهد شد. علاوه بر این، شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا در کنار مهندسان و طراحان اپل، این ویدئو را در اپل پارک تماشا کنند.

آنها همچنین جزو اولین کسانی خواهند بود که از  محوطه مرکز جدید توسعه دهندگان اپل بازدید می‌کنند.

image

 

امروز طی گزارشی از 9to5mac مشخص شده است که اپل ارسال دعوت‌نامه برای توسعه دهندگانی را که برای شرکت در این مراسم انتخاب شده‌اند، شروع کرده است. توییت‌های زیادی در توییتر دیده شده که توسعه دهندگان خبر از دریافت ایمیل دعوت‌نامه از طرف اپل برای شرکت در رویداد WWDC 2022 داده‌اند.

شرکت کنندگان باید برای شرکت در این مراسم، پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی تعیین شده توسط اپل را دنبال کنند و حداکثر ۷۲ ساعت قبل از شروع مراسم، آزمایش منفی کرونا خود را به اپل ارسال کنند. پوشیدن ماسک اختیاری است اما بسته به قوانین محلی ممکن است این موضوع تغییر کند.

مثل همیشه شما می‌توانید پوشش زنده این مراسم را از طریق وب‌سایت ما دنبال کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)