خانهاخبار
هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM5 رسما رونمایی شد

هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM5 رسما رونمایی شد

هدفون نسل جدید سونی با قابلیت‌های بهتر در مقایسه با نسل قبلی و قیمت بیشتر معرفی شد.
۱۴۰۱/۲/۲۳

همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، سونی دیروز از جانشین هدفون بی‌سیم نسل قبلی WH-1000XM4 موسوم به WH-1000XM5 رونمایی کرد که به مانند نسل قبلی از ویژگی حذف نویز بهره می‌برد. در مقایسه با نسل قبلی، هدفون جدید سونی با بهبودهای زیادی همراه خواهد بود و البته ببا قیمت بالاتری هم به فروش خواهد رسید.

image

هدفون سونی WH-1000XM5 از طراحی جدید با گیره‌های استوانه‌ای و هدبند نازک‌تر بهره می‌برد که طراحی شیک‌تری را به همراه داشته است. به علاوه، کاپ‌های هدفون سونی WH-1000XM5 می‌تواند به طرفین بچرخند ولی برخلاف مدل نسل قبلی کاپ‌ها به داخل و بیرون خم نمی‌شوند. همچنین جدیدترین هدفون سونی با کیس بزرگ‌تری عرضه خواهد شد که حمل آن ساده‌تر باشد.

شایان ذکر است که هدفون سونی WH-1000XM5 از 8 میکروفون بهره می‌برد که همراه با تراشه پردازش صوتی QN1 قادر خواهد بود تا تجربه مکالمه خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد. در همین راستا، سونی ادعا کرده است که هدفون جدید خود از عملکرد بهتری در زمینه حذف نویز مخصوصا در فرکانس‌های زیاد و میانی در مقایسه با مدل قبلی برخوردار خواهد بود.

image

 

از آن سو، هدفون سونی WH-1000XM5 به درایورهای 30 میلی‌متری مجهز است که کوچکتر از درایورهای هدفون سونی WH-1000XM4 با اندازه 40 میلی‌متری است ولی سونی قول داده است که این درایورها از فرکانس پاسخگویی بهبودیافته‌ای برخوردار هستند که صدای طیبعی‌تری به همراه خواهد داشت. به علاوه، هدفون WH-1000XM5 همچنان از کدک‌های استاندارد SBC، AAC و LADC بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

دیگر مشخصات فنی هدفون سونی WH-1000XM5 شامل بلوتوث نسخه 5.2، اتصال چند نقطه‌ای، حالت صدای محیطی، کنترل‌های حرکتی، قابلیت پوشیدن هدفون برای پخش و توقف پخش و پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت خواهد بود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که عمر باتری هدفون سونی WH-100XM5 با فعالسازی حدف نویز فعال برابر با 30 ساعت است که با غیرفعال کردن این قابلیت به حدود 40 ساعت می‌رسد. شارژ این هدفون نیز از طریق درگاه USB-C انجام خواهد شد. همچنین برچسب قیمتی هدفون WH-1000XM5 برابر با 400 دلار است که 50 دلار گران‌تر از مدل قبلی است و این هدفون در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۱/۲/۲۳
مثل همیشه گرانفروشی بی دلیل سونی !
از بیتس که بهتر نیست ؟!؟ً!
...