خانهاخبار
موتو G82 با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتزی رسما رونمایی شد

موتو G82 با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتزی رسما رونمایی شد

جدیدترین میان‌رده موتورولا با مشخصات فنی قابل توجه و قیمتی مناسب از راه رسید.
۱۴۰۱/۲/۲۲

شرکت موتورولا در چند وقت اخیر شروع به عرضه تعداد زیادی گوشی میان‌رده کرده است که جدیدترین مدل آن موسوم به موتو G82 امروز رونمایی شد. این گوشی هوشمند که با برچسب قیمتی 330 دلاری به فروش خواهد رسید از مشخصات فنی نسبتا خوبی بهره می‌برد که آن را یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه بازار اندرویدی‌ها بدل می‌سازد.

بنابر اعلام رسمی این تولیدکننده، موتو G82 از نمایشگر امولد 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد که این گوشی را به گزینه‌ای مناسب برای بازی تبدیل می‌کند. از دیگر نکات برجسته پنل جلویی موتو G82 حاشیه نمایشگر کم آن است که ظاهر خوبی به میان‌رده جدید موتورولا بخشیده است. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که وظیفه برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

image

در بخش دوربین، موتو G82 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و گشودگی دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد که به فناوری ترکیب‌سازی پیکسل چهارتایی نیز مجهز شده است. با بهره‌گیری از این فناوری، دوربین موتو G82 قادر خواهد بود تا با ترکیب کردن چهار پیکسل به یک پیکسل بزرگ تصاویری با جزئیات زیاد و رنگ مناسب را ثبت بکند. دیگر دوربین‌های موتو G82 لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

 

قلب تپنده جدیدترین میان‌رده موتورولا تراشه اسنپدراگون 695 است که همراه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل افزایش از طریق درگاه کارت حافظه microSD به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 30 واتی است که طبق ادعای موتورولا قادر خواهد بود تا دو روز کاربر را همراهی کند. نرم‌افزار این میان‌رده جدید نیز اندروید 12 خواهد بود. شایان ذکر است که متأسفانه موتو G82 تنها یک بروزرسانی نرم‌افزاری سیستم عامل دریافت خواهد کرد.

image

در نهایت از دیگر مشخصات فنی موتو G82 می‌توان به وزن 173 گرمی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از شبکه 5G و بلوتوث نسخه 5.1 اشاره کرد. به علاوه، موتو G82 در دو رنگ خاکستری و سفید عرضه خواهد شد و به زودی روانه بازارهای مشخص در اروپا، آمریکای لاتین و آسیا خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)