خانهاخبار
مشخصات گوشی اوپو رینو 8 پرو فاش شد

مشخصات گوشی اوپو رینو 8 پرو فاش شد

به تازگی شاهد فاش شدن مشخصات گوشی اوپو رینو 8 پرو توسط یکی از افشاگران چینی هستیم که ما را با سخت افزار به کار رفته در این محصول آشنا می‌کند.
۱۴۰۱/۲/۲۲

شرکت اوپو بنا دارد تا در آینده نزدیک، از سری رینو 8 خود رونمایی کرده و حالا نیز به لطف یکی از افشاگران شناخته شده چینی یا همان Digital Chat Station، مشخصات گوشی رینو 8 پرو فاش شده‌اند. به ادعای این افشاگر، اوپو رینو 8 پرو دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. پنل این نمایشگر، توسط شرکت BOE ساخته شده که وظیفه تولید برخی پنل‌های به کار رفته در گوشی‌های آیفون را نیز بر عهده دارند.

در بخش دوربین، این گوشی قرار است از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 به همراه لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS استفاده کند؛ اما هنوز از مشخصات دو سنسور دیگر اطلاعی نداریم. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را داشته و درون پانچ هول دیده شده در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است.

image

 

این گوشی قرار است از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 مکس استفاده کرده و پردازنده کمکی اوپو MariSilicon X را نیز به همراه دارد. ظرفیت باتری اوپو رینو 8 پرو، معادل ۴۵۰۰ میلی آمپری بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز در آن به چشم می‌خورد.

این گوشی دارای فریمی از جنس آلومینیوم بوده و موتور بازخورد لرزشی آن نیز در محور افقی کار می‌کند. اوپو رینو 8 پرو در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز به بازار آمده و به گفته Digital Chat Station، ضخامت آن معادل ۷.۳۴ میلی متری و وزن آن نیز ۱۸۰ گرم است. با توجه به گزارشات پیشین، اوپو رینو 8 پرو از طراحی مشابه گوشی وان پلاس 10 پرو بهره خواهد برد.

درباره مشخصات فاش شده از گوشی جدید اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا طراحی بسیار آشنای این گوشی و شباهت آن به وان پلاس 10 پرو را می‌پسندید یا پس از ادغام اوپو و وان پلاس، به نظرتان محصولات این دو شرکت افت کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)