خانهاخبار
تصاویر رندر گلکسی زد فولد 4 طراحی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

تصاویر رندر گلکسی زد فولد 4 طراحی این گوشی تاشو را نشان می‌دهد

به تازگی تصاویر رندری گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ منتشر شده است که شباهت پنل پشتی این گوشی تاشو را به گلکسی اس 22 الترا نشان می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۲۲

در حالی که هنوز سه ماه تا معرفی و عرضه چهارمین نسل سری گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 زمان باقی مانده است، امروز تصاویر رندری باکیفیتی از گلکسی زد فولد 4 در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. شایان ذکر است که این تصاویر رندری با همکاری افشاگر برجسته یعنی OnLeaks و گروه SmartPrix متتشر شده است.

image

 

براساس این تصاویر، طراحی پنل پشتی گلکسی زد فولد 4 از نظر چینش دوربین‌ها شباهت زیادی به پنل پشتی دیگر گوشی پرمیوم غول فناوری کره جنوبی یعنی گلکسی اس 22 الترا دارد. به علاوه، در این رندرها مشخص شده است که گلکسی زد فولد 4 به سنسور پریسکوپی مجهز نخواهد بود که البته چندان نیز عجیب نیست علی‌رغم این که قرار است دوربین اصلی این گوشی تاشو به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شود و دوربین تله‌فوتو آن به احتمال زیاد از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

image

نمایشگر کاور گلکسی زد فولد 4 نیز به مانند نسل قبلی 6.2 اینچی خواهد بود ولی ابعاد کلی این گوشی تاشو در حالت باز شده حالت مربعی‌تر از گلکسی زد فولد 3 خواهد داشت. به علاوه، نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 4 نیز 7.6 اینچی خواهد بود که با نسبت تصویر 23:9 قدری کوتاه‌تر از نمایشگر نسل قبلی خواهد بود.

image

همچنین نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد 4 میزبان دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود که به احتمال فراوان در مقایسه با دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی گلکسی زد فولد بهبود زیادی خواهد داشت. در نهایت، از دیگر مشخصات فنی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس و باتری 4440 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 25 واتی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)