خانهاخبار
کانفیگ‌های سری ردمی نوت 11T در لیست گواهی TENAA لو رفت

کانفیگ‌های سری ردمی نوت 11T در لیست گواهی TENAA لو رفت

جدیدتری سری گوشی‌های ردمی نوت به زودی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۲۱

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، انتظار می‌رود سری ردمی نوت 11T شامل دو مدل ردمی نوت 11T و ردمی نوت 11T پرو در انتهای ماه جاری میلادی در چین رونمایی شود. در همین راستا، ماه پیش بود که مشخصات فنی این سری گوشی‌های هوشمند با قرارگیری در لیست گواهی چینی TENAA لو رفت. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، لیست گواهی TENAA حاوی مشخصات فنی ردمی نوت 11T و ردمی نوت 11T پرو بروز شده است و کانفیگ‌های مختلف این دو گوشی هوشمند نیز در این گواهی قرار گرفت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

image

ردمی نوت 11T

براساس لیست TENAA، ردمی نوت 11T در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، گزارش‌های قبلی اذعان کرده‌اند که این گوشی هوشمند به تراشه دایمنسیتی 1300 مجهز خواهد بود. البته باید اشاره کرد که به احتمال زیاد ردمی نوت 11T که برای بازار چین معرفی خواهد شد با نسخه بازار جهانی آن متفاوت خواهد بود.

image

ردمی نوت 11T پرو

از آن سو، به نظر می‌رسد ردمی نوت 11T پرو نیز در دو کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است که ردمی نوت 11T پرو ظاهرا به اولین گوشی هوشمند سری ردمی نوت بدل خواهد شد که با حافظه رم 512 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود ردمی نوت 11T پرو از تراشه دایمنسیتی 8000 بهره می‌برد.

از مشخصات فنی هر دو نسخه سری ردمی نوت 11T می‌توان به نمایشگر 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس و اندروید 12 برپایه رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد. به علاوه، ردمی نوت 11T پرو به نمایشگر 144 هرتزی مجهز خواهد بود که توسط باتری 4890 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی تغذیه خواهد شد. همچنین نسخه استاندارد سری نیز از باتری 4300 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی بهره خواهد برد.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه سایر مشخصات فنی سری ردمی نوت 11T مانند جزئیات دوربین مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود در طی روزهای آتی باقی مشخصات فنی و زمان رونمایی این سری میان‌رده توسط شیائومی اعلام شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)