خانهاخبار
اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس احتمالا در مرداد 1401 رونمایی خواهند شد

اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس احتمالا در مرداد 1401 رونمایی خواهند شد

اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام متعلق به برندهای سامسونگ، موتورولا و وان پلاس خواهد بود.
۱۴۰۱/۲/۲۰

به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از عرضه اولین گوشی‌های هوشمند بهره گرفته از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در اوایل ماه ژوئیه سال میلادی جاری مصادف با مرداد 1401 می‌دهد. این تراشه نسل بعدی که جایگزین بهینه شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک محسوب می‌شود انتظار می‌رود سخت‌افزار اکثر گوشی‌های هوشمند موردانتظار نیمه دوم سال جاری میلادی را تشکیل دهد.

image

 

در این گزارش که از طرف افشاگر برجسته و خوش سابقه به نام Yogesh Brar در دسترس کاربران قرار گرفته است زمان‌ احتمالی عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 888، اسنپدراگون 8 نسل یک و اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس اعلام شده است. به علاوه، این افشاگر اذعان داشته است که از گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس می‌توان به گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، موتورولا فرانتیر و وان پلاس الترا اشاره کرد.

شایان ذکر است که زمان احتمالی عرضه گوشی‌‌های هوشمند همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس با شایعات قبلی در یک راستا است چرا که قبلا گزارشی منتشر شده بود مبنی بر اینکه رونمایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس با تعویقی زیاد از ماه مه به نیمه دوم سال جاری میلادی موکول شده است. باید اشاره کرد که دلیل این تاخیر زیاد ظاهرا مربوط به مسائل مرتبط با پاندمی کرونا است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس در مقایسه با نسل قبلی خود با بهبودهای در زمینه مدیریت مصرف انرژی و عملکرد پردازنده گرافیکی همراه خواهد بود چرا که تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک با مشکلات تولید گرمای زیاد در حال دست و پنجه نرم کردن است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)