خانهاخبار
ابعاد نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 فاش شد!

ابعاد نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 فاش شد!

پس از انتشار شایعاتی درباره ظرفیت باتری گوشی گلکسی زد فولد در این هفته، حالا شاهد فاش شدن ابعاد نمایشگر آن نیز هستیم.
۱۴۰۱/۲/۲۰

در چند روز اخیر، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره گوشی تاشو جدید سامسونگ، یا همان گلکسی زد فولد 4 بوده‌ایم و اکنون نیز یکی از افشاگران شناخته‌ شده و بسیار فعال در زمینه محصولات سامسونگ به نام Ice Universe، ابعاد نمایشگر‌های این گوشی را فاش کرده است.

image

 

بگذارید در ابتدا به سراغ نمایشگر درونی این گوشی برویم. گفته شده که سامسونگ در این نسل، قصد استفاده از پنل عریض‌تری را دارد که نسبت نمایشگر درونی گلکسی زد فولد 4 را به ۶:۵ می‌رساند. ارتفاع نمایشگر بیرونی نیز نسبت به گلکسی زد فولد 3 مقداری کاهش یافته و ظاهر این نمایشگر را عادی‌تر کرده است. نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 3، دارای نسبت تصویر ۲۴.۵:۹ بود که به ادعای این افشاگر، در نسل بعدی به ۲۳:۹ رسیده است.

در یکی از عکس‌های منتشر شده، دو نمایشگر درونی گلکسی زد فولد 3 و زد فولد 4 بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌توان متوجه عرض بیشتر پنل گلکسی زد فولد 4 و همچنین ارتفاع کمتر آن شد. شایعات همچنین به استفاده از باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی در این محصول اشاره می‌کنند و شرکت سامسونگ قرار است تا در آن از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده کند. دوربین اصلی این گوشی، یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که توسط یک دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری همراهی خواهد شد.

 

با توجه به افزایش روز افزون استقبال کاربران از گوشی‌های تاشو، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال رفع ایرادات جزئی در طراحی خود بوده و چندان به فرمول برنده دست نزده است. آیا این شرکت می‌تواند تا موفقیت خود را در زمینه گوشی‌‌های تاشو در سری گلکسی زد فولد 4 نیز تکرار کند و یا توسط رقبایش کنار زده خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)