خانهاخبار
حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا افزایش چشمگیری خواهد داشت

حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا افزایش چشمگیری خواهد داشت

بنابر تازه‌ترین گزارش منتشر شده، گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ باتری 3700 میلی‌امپری خواهد داشت.
۱۴۰۱/۲/۲۰

هر چه به نیمه دوم سال میلادی جاری نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و اخبار منتشر شده پیرامون گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ موسوم به گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 داغ‌تر می‌شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر شناخته شده دنیای فناوری یعنی Ice Universe حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 را لو داده است که خبر از افزایش حجم چشمگیر باتری گلکسی زد فلیپ 4 می‌دهد.

image

طبق گزارش این افشاگر، گلکسی زد فولد 4 به مانند نسل قبلی خود از باتری 4400 میلی‌امپر ساعتی بهره خواهد برد. به علاوه، همانطور که در لیست گواهی 3C مشخص شد، گلکسی زد فولد 4 به توان شارژ 25 واتی مجهز خواهد شد. از آن سو، گلکسی زد فلیپ 4 نیز به احتمال زیاد از باتری 3700 میلی‌امپر ساعتی برخوردار خواهد بود که در مقایسه با باتری 3300 میلی‌امپر ساعتی نسل‌های پیشین، 400 میلی‌امپر ساعت افزایش داشته است. شایان ذکر است که شایعات قابلی اذعان داشته‌اند حجم باتری گلکسی زد فلیپ 4 با 100 میلی‌امپر ساعت افزایش به 3400 میلی‌امپر ساعت خواهد رسید.

image

باید اشاره کرد که افشاگر Ice Universe درباره گزارش خود به طور صددرصدی مطمئن است. در هر روی، افزایش 400 میلی‌امپر ساعتی باتری گلکسی زد فلیپ 4 می‌تواند تاثیر خوبی روی عملکرد باتری این گوشی تاشو خواهد داشت و این بهبود قادر خواهد بود تا گلکسی زد فلیپ 4 را بهترین گوشی تاشو سال 2022 بدل سازد. به علاوه، گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با شارژ 15 واتی نسل قبلی به شارژ سریع 25 واتی مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات فنی احتمالی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس اشاره کرد که نسخه بهینه شده تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک محسوب می‌شود. البته اخیرا گزارشی منتشر شد که خبر از تعویق در رونمایی تراشه نسل بعدی پرچمدار کوالکام می‌داد و در نتیجه، باید دید تا این وقفه چه تاثیری در گوشی‌های تاشو سامسونگ خواهد داشت. تراشه نسل بعدی اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر از تراشه نسل قبلی خواهد بود و به نظر تئوری قادر خواهد تا دوام باتری را افزایش دهد.

image

در نهایت، انتظار می‌رود نمایشگر گلکسی زد فلیپ 4 مقداری بزرگ‌تر از نمایشگر گلکسی زد فلیپ 3 باشد و دوربین‌های گلکسی زد فولد 4 نیز بهبودهای زیادی خواهد داشت. همچنین زمان رونمایی احتمالی گوشی‌های تاشو سامسونگ ماه اوت میلادی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)