خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 شارژر ۲۵ واتی را حفظ خواهند کرد

گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 شارژر ۲۵ واتی را حفظ خواهند کرد

در سندی که از سیستم گواهینامه اجباری چین به بیرون درز کرده، اطلاعاتی شامل شارژر دو گوشی مورد انتظار سامسونگ به دست آمده است.
۱۴۰۱/۲/۲۰

به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 مانند نسل‌های قبلی خود از حداکثر سرعت شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. توجه داشته باشید اگر چه این شرکت در مواردی ادعایی متفاوت داشته، اما این سرعت برای اکثر گوشی‌های رده بالای سامسونگ از سال ۲۰۱۹ تاکنون یکسان باقی مانده است.

این اطلاعات از سندی که از سیستم گواهینامه اجباری چین به بیرون درز کرده به دست آمده است. در این سند آمده است که هر دو مدل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 با مدل‌های نامبرهای SM-F9360 و SM-F7210، از شارژر EP-TA800 استفاده خواهند کرد که دقیقا همان شارژر ۲۵ واتی قدیمی سامسونگ است. شایان ذکر است که در چین، برخلاف سایر کشورها، سامسونگ گوشی‌های خود را همراه با شارژر در جعبه عرضه می‌کند.

image

 

گلکسی زد فولد 4 همان باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود را خواهد داشت و احتمالا دارای شیار اختصاصی S Pen  تعبیه شده در بدنه، نخواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که از سه عدد دوربین مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده کند که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با زوم سه برابری است.

آیا شما از طرفداران این سری از گوشی‌های تاشو سامسونگ هستید؟ به نظر شما بدون تغییر ماندن باتری و شارژر مدل‌های جدید ممکن است در فروش این گوشی‌ها تاثیرگذار باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)