خانهاخبار
نسل دوم ایرپادز پرو در پاییز پیش رو عرضه می‌شود

نسل دوم ایرپادز پرو در پاییز پیش رو عرضه می‌شود

Mark Gurman در اظهارات اخیر خود خبر از عرضه ایرپادز پرو ۲ و رنگ‌های جدید ایرپادز مکس داده است.
۱۴۰۱/۲/۱۸

به گفته Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه نسل دوم ایرپادز پرو در پاییز امسال است که شایعه شده دارای طراحی جدید، کیفیت صدای بهبود یافته، و یکپارچگی احتمالی ویژگی‌های سلامتی است.

او در خبرنامه اخیر خود Power On گفته:

در پاییز منتظر ایرپادز پرو جدید باشید. مدل فعلی از پاییز ۲۰۱۹ وارد بازار شده است، بنابراین باتری این محصول احتمالا برای برخی از کاربران که در همان سال ورود به بازار، این محصول را خریداری کرده‌اند، به مشکل خورده است. همچنین اپل به دنبال تازه‌سازی ایرپادز مکس با رنگ‌های جدید است (اما امیدواری برای کاهش قیمت ۵۵۰ دلاری این محصول بی‌فایده است).

image

 

ایرپادز پرو از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ تا به حال به روز نشده و شایعات متعددی از عرضه در سال جاری خبر داده‌اند. ادعای Gurman مبنی بر عرضه این محصول در پاییز با اطلاعاتی که قبلا توسط مینگ چی کو تحلیل‌گر اپل، به اشتراک گذاشته شده بود، مطابقت دارد که گفته بود عرضه ایرپادز پرو در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد شد. ایرپادز پرو جدید می‌تواند دارای طراحی جمع و جورتر و بدون ساقه باشد. همچنین احتمالا کیس شارژ آن نیز دستخوش تغییراتی شود و اپل پشتیبانی از Lossless Audio را برای این محصول ارائه کند.

در مورد ایرپادز مکس انتظار نمی‌رود که اپل روی مدل نسل دوم هدفون‌های روگوشی که در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) عرضه شد، در حال کار باشد. در عوض تصور می‌شود که اپل گزینه‌های رنگی بیشتری را برای این محصول در نظر گرفته باشد. امروز Mark Gurman گفته که اپل همچنان در حال کار روی رنگ‌های جدید این محصول است، اما زمان مشخصی را نمی‌توان برای موضوع در نظر گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)