خانهاخبار
اولین تصویر از گوشی گوشی Razr 3 لو رفت

اولین تصویر از گوشی گوشی Razr 3 لو رفت

چندی است که صحبت‌ها در مورد گوشی Razr 3 موتورولا بسیار بالا گرفته و امروز شاهد درز تصویری از آن بودیم.
۱۴۰۱/۲/۱۸

در حالی که Motorola را می‌توان از جمله برندهایی به حساب آورد که اولین گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف را تولید و روانه بازار کرد، اما متأسفانه بروزرسانی و ارائه نسخه بعدی آن‌ها کمی زیاد به طول انجامیده است. در  سپتامبر سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه نسخه 5G از گوشی Razr بودیم. اما حالا طبق شایعات جدید، به نظر می‌رسد که نسخه دوم و بازطراحی شده آن در دست توسعه بوده و در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

image

تصویر احتمالی Razr 3 موتورولا

اولین نسخه از این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و همان طور که اشاره کردیم، نسخه 5G آن یک سال بعد به دنیای تکنولوژی معرفی شد. در حالی که در یکی از مارکت‌ها این محصول با فروش خوبی مواجه شد، اما آماری در مورد عملکرد جهانی آن در دسترس نیست. اما از آن جا که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ حدودا ۸۸ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منطعف را در دست داشت، لذا نمی‌توان گفت که Motorola Razr عملکرد آنچنان خوبی از خود نشان داده است.

زبان طراحی Razr 5G کاملا به گلکسی زد فلیپ 5G سامسونگ شباهت داشت و با وجود قیمت یکسان آن‌ها (۱۴۰۰ دلار)، اما محصول سامسونگ از قدرت سخت‌افزاری بهتر، باتری بزرگ‌تر و دوربین‌های قوی‌تری برخوردار بود.

پس از آن، سامسونگ نسخه تکامل یافته تری با نام Z Flip 3 را معرفی و روانه بازار کرد و حالا نیز خود را برای ورژن چهارم از این محصول آماده می‌کند. اگر اطلاعات نقل شده از سوی ایوان بلس که البته سابقه درخشانی در این حوزه دارد صحت داشته باشد، باید انتظار یک محصول جذاب از سوی موتورولا را داشته باشیم.

او در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که سومین گوشی هوشمند این کمپانی، یعنی Razr 2 موتورولا که با کد نام Maven از آن یاد می‌شود، از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردار بوده و می‌تواند ورق‌ها را برای این شرکت برگرداند.

image

تصویر احتمالی Razr 3 موتورولا

او همچنین معتقد است که از لحاظ زبان طراحی، این محصول به گلکسی زد فلیپ ۳ بیشتر شباهت داشته و تا حدی با Razr 5G متفاوت خواهد بود. ظاهر آن به حالت مربع شبیه‌تر شده و گوشه‌های نیز انحنای بیشتری به خود خواهد گرفت. سنسور اثر انگشت به داخل دکمه پاور رفته و در پشت بدنه هم مانند تصویر بالا، شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود.

گوشی هوشمند Razr 5G میزبان سنسور ۴۸ مگاپیسکلی بود، اما نسخه جدید آن به سنسور ۵۰ مگاپیسکلی واید و ماژول ۱۳ مگاپیسکلی ماکرو مجهز خواهد بود. دوربین ۲۰ مگاپیسکلی که برای علاقمندان سلفی تعبیه شده بود نیز جای خود را به سنسور ۳۲ مگاپیسکلی خواهد داد که به جای ناچ، در یک حفره قرصی شکل قرار می‌گیرد.

نسخه پیشین این گوشی هوشمند با حاشیه‌های زیاد، فضای پایین نمایشگر زمخت و ناچ، بیشتر به یک اسباب بازی شباهت داشت. اما جای بسی خوشحالی است که کلیه این مشکلات در نسخه ۲۰۲۲ آن رفع و رجوع خواهد شد.

image

تصویر احتمالی Razr 3 موتورولا

هنوز مشخص نیست آیا Razr Maven با ابعاد متفاوتی نسبت به مدل‌های قبل همراه خواهد بود و از سوی دیگر، آیا نمایشگر ۶.۲ اینچی داخلی و ۲.۷ اینچی خارجی با بهبودهایی روبرو می‌شوند یا خیر. اما گزارش آقای ایوان بلس حاکی از آن است که رزولوشن نمایشگر اصلی فول اچ دی پلاس خواهد بود.

پیش‌تر اعلام شده بود که لنوو قصد دارد تا گوشی Razr 3 موتورولا را در دو نسخه عرضه کند:

  • مدل اول با پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 1
  • مدل دوم با پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 1 پلاس

حالا طبق گزارشات جدید، ظاهرا نسخه دوم این محصول به دلیل مشکلاتی که کمپانی کوالکام به دلیل پاندمی جدید کرونا با آن مواجه شده، با تأخیر روانه بازار خواهد شد. البته این موضوع می‌تواند یک خبر فوق العاده خوب به حساب آید. چرا که اسمارت فون Razr 5G با یک تراشه میان رده معرفی و روانه بازار شد.

از جمله دیگر مشخصات گوشی Razr 3 موتورولا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم
  • ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت رم
  • رنگ‌ها: Quartz Black و Tranquil Blue

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)