خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 سرانجام به شارژ 25 واتی مجهز خواهند شد!

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 سرانجام به شارژ 25 واتی مجهز خواهند شد!

جدیدترین نسل‌ گوشی‌های تاشو سامسونگ به تازگی در لیست گواهی 3C قرار گرفته‌اند و توان شارژ آن‌ها لو رفت.
۱۴۰۱/۲/۱۸

سری گوشی‌های فعلی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 در زمره موفق‌ترین محصولات غول فناوری کره جنوبی در سال 2021 قرار می‌گیرد و به نوعی موفق‌ترین گوشی‌های تاشو هستند که تا به امروز عرضه شده است. در این راستا، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 موفق شدند تا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نمایند و حتی رکورد پیش فروش و فروش گوشی‌های تاشو را نیز به نام خود کرده‌اند.

البته باید اشاره کرد که علی‌رغم عملکرد خیره‌کننده گوشی‌های تاشو سامسونگ، برخی از کاربران ایراداتی را نیز به این سری گوشی تاشو وارد کردند که شاید مهمترین آن‌ها مربوط به باتری و دوام ‌آن‌هاست. عمده این انتقادات به گلکسی زد فلیپ 3 وارد شده بود که از باتری 3300 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 15 واتی بهره می‌برد در حالی که برخی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ مانند گلکسی A52 به شارژ 25 واتی مجهز هستند.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ به این انتقادات واکنش مثبتی نشان داده است چرا که اخیرا در گواهی چینی 3C مشخص شده است که جانشین گلکسی زد فلیپ 3 یعنی گلکسی زد فلیپ 4 به شارژ 25 واتی مجهز خواهد بود. به علاوه، گلکسی زد فولد 4 نیز از شارژ 25 واتی بهره خواهد برد.

در پایگاه اطلاعاتی گواهی چینی 3C فاش شده است که دو مدل گوشی هوشمند تاشو سامسونگ قرار است در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار چین شود. این دو گوشی هوشمند با شناسه‌ مدل‌های SM-F9360 و SM-F7210 در لیست گواهی چینی قرار گرفته‌اند که به ترتیب متعلق به گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 است.

image

براساس گواهی 3C، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در کشور ویتنام توسعه داده خواهد شد و همانطور که انتظار می‌رود از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. شارژ 25 واتی دو گوشی تاشو نسل بعدی سامسونگ می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد چرا که با رفع این ایراد ممکن است گوشی‌های تاشو سامسونگ به محصولاتی بی‌نقص بدل شوند.

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه در لیست گواهی 3C دیگر جزئیات گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 قرار نگرفته است ولی از دیگر مشخصات فنی گلکسی زد فولد 4 می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس و دوربین‌های بهبودیافته اشاره کرد. از آن سو، گلکسی زد فلیپ 4 نیز احتمالا به باتری حجیم‌تر مجهز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)