خانهاخبار
ادغام iCloud Documents and Data در iCloud Drive به طور کامل انجام شد

ادغام iCloud Documents and Data در iCloud Drive به طور کامل انجام شد

پس از دقیقا یک سال، اپل به وعده خود مبنی بر ادغام iCloud Documents and Data در iCloud Drive در موعد مقرر، عمل کرد.
۱۴۰۱/۲/۱۸

در ماه می سال گذشته (اردیبهشت ۱۴۰۰) اپل اعلام کرد که خدمات iCloud Documents and Data را در ماه می ۲۰۲۲ در iCloud Drive ادغام خواهد کرد، حال این انتقال در تاریخ وعده داده شده تکمیل شده است.

همانطور که در یک سند پشتیبانی که امروز به روزرسانی شده، اشاره شده کاربرانی که قبلا برای همگام‌سازی فایل‌ها در دستگاه‌ها از iCloud Documents and Data استفاده می‌کردند، حال باید برای دیدن فایل‌های خود گزینه iCloud Drive را روشن کنند.

در این سند آمده است:

iCloud Documents and Data، سرویس قدیمی همگام‌سازی اسناد ما، متوقف شده و iCloud Drive جایگزین آن شده است. اگر از iCloud Documents and Data استفاده کرده‌اید، حساب شما به iCloud Drive منتقل شده است.

اگر از خدمات iCloud Documents and Data استفاده کرده‌اید، باید iCloud Drive را روشن کنید تا بتوانید فایل‌های خود را ببینید. زمانی که این تغییر را ایجاد می‌کنید، مقدار فضای ذخیره‌سازی که فایل‌های ذخیره شده شما در iCloud استفاده می‌کنند، تغییر نمی‌کند.

سند پشتیبانی اپل دستورالعمل‌ها و حداقل سیستم مورد نیاز برای iCloud Drive را در دستگاه‌های مک و آیفون و در نسخه وب‌سایت آن ارائه می‌کند.

image

 

اکثریت قریب به اتفاق کاربران آیکلود، قبلا iCloud Drive را فعال کرده‌اند، بنابراین هیچ تغییری را مشاهده نخواهند کرد. اما برای کاربرانی که قبل از معرفی iCloud Drive در سال ۲۰۱۴، حساب‌های آیکلود داشتند و هرگز آن را فعال نکرده‌اند، شاید برای حفظ سازگاری با دستگاه‌های پیش از iOS 8 و پیش از OS X Yosemite که نمی‌توانستند از iCloud Drive پشتیبانی کنند، اکنون باید آن را روشن کنند تا دوباره به فایل‌های این سرویس دسترسی پیدا کنند.

سرویس قدیمی‌تر iCloud Documents and Data، داده‌های همگام‌سازی شده در فضای ابری را در پوشه‌های مخصوص یک برنامه خاص ذخیره می‌کرد و فقط اجازه دسترسی به داده‌های آن برنامه را می‌داد. با توجه به اینکه iCloud Drive یک سرویس همگام‌سازی کامل‌تر است، اکنون می‌توان به همه آنها از یک مکان به شرح زیر دسترسی داشت:

  • در iOS و iPad OS توسط برنامه Files
  • در macOS در قسمت iCloud Drive برنامه Finder
  • و در وب‌سایت iCloud.com در قسمت iCloud Drive

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)