خانهاخبار
هدفون سونی WH-1000XM5 هفته آینده رونمایی خواهد شد

هدفون سونی WH-1000XM5 هفته آینده رونمایی خواهد شد

جدیدترین هدفون سونی با مشخصات فنی قابل توجه هفته آینده از راه می‌رسد.
۱۴۰۱/۲/۱۷

اوایل ماه جاری میلادی بود که مشخصات فنی احتمالی و تصاویر لو رفته جدیدترین هدفون سونی موسوم به WH-1000XM5 در دسترس کاربران قرار گرفت. براساس این تصاویر، هدفون جدید سونی از طراحی تخت و صیقلی بهره می‌برد. حالا به اما به نظر می‌رسد این هدفون در هفته بعد رونمایی خواهد شد.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سونی انگلستان با انتشار تیزری در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که اخبار هیجان‌انگیزی در روز 12 مه سال 2022 مصادف با 22 اردیبهشت به گوش کاربران خواهد رسید. نکته قابل توجه این تیزر تصویری است که در پس زمینه آن قرار دارد که شباهت زیادی به تصاویر لو رفته هدفون WH-1000XM5 دارد. در همین راستا، انتظار می‌رود هدفون مورد انتظار سونی در طی همین رویداد رونمایی و معرفی شود.

image

 

همانطور که اشاره شد، مشخصات فنی هدفون سونی WH-1000XM5 نیز لو رفته است که از آن‌ها می‌توان عمر باتری 30 و یا 40 ساعت، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2، بهره‌گیری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلایدر پاور نام برد. همچنین شایعه شده است که هدفون WH-1000XM5 در عرض 3.5 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. به علاوه، هدفون سونی از قابلیت حذف نویز فعال و صدای باکیفیت Hi-Res نیز برخوردار خواهد بود.

image

تصویر واقعی جعبه هدفون WH-1000XM5

در نهایت باید اشاره کرد که برای اطلاع یافتن از جزئیات رسمی هدفون جدید سونی باید تا هفته آینده صبر کرد ولی می‌توان انتظار داشت که هدفون WH-1000XM5 نسخه بهبودیافته مدل‌های قبلی باشد. در این راستا، هدفون WH-1000MX4 برای صدای باکیفیت و طراحی ارگونومیک آن مورد ستایش کاربران قرار گرفت ولی قیمت آن بالای آن نیز مانعی برای تبدیل آن به محصولی بی‌نقص شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)