خانهاخبار
جزئیاتی درباره رنگ‌بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد

جزئیاتی درباره رنگ‌بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 فاش شد

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، قصد استفاده از رنگ‌های تازه‌ای در گوشی‌های تاشو جدید خود را داشته تا افرادی با سلایق متفاوت را به سوی این محصولات جذب کند.
۱۴۰۱/۲/۱۷

به گفته آقای «راس یانگ» از گروه DSCC، شرکت سامسونگ قصد ارائه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در رنگ‌های جدیدی را دارد. اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ می‌خواهد تا استفاده از رنگ سبز را کنار گذاشته و برای گوشی گلکسی زد فولد 4، نسخه‌ای با رنگ بژ و برای گلکسی زد فلیپ 4 نیز مدل آبی کم‌رنگی را در نظر گرفته است.

image

 

گلکسی زد فولد 4 همچنین در رنگ‌های مشکی و خاکستری نیز به بازار آمده که تفاوت چندانی با مدل‌های مشکی و نقره‌ای نسل پیشین یا همان گلکسی زد فولد 3 ندارند. در سوی دیگر، گوشی گلکسی زد فلیپ 4 نسخه‌های کم‌رنگ‌تری داشته و نسخه مشکی رنگ آن، بیشتر به خاکستری شباهت خواهد داشت. نسخه کرم رنگ نیز به طلایی تغییر کرده ولی نسخه بنفش کم‌رنگ یا همان لَوِندر، همچنان مانند سابق است.

image

 

در سال گذشته، شرکت سامسونگ این گوشی‌ها را در سایت خود با رنگ‌هایی انحصاری نیز به فروش می‌رساند و برای کاربران، امکان انتخاب رنگ‌های متفاوتی در دو بخش مختلف گوشی نیز وجود داشت. به احتمال زیاد، سامسونگ این رویه را با سری گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نیز ادامه داده زیرا امکانات شخصی سازی بیشتر، این شرکت را متمایز‌تر از رقبای خود جلوه می‌داد.

image

نظر شما درباره رنگ‌بندی گوشی‌های تاشو جدید شرکت سامسونگ چیست؟ آیا این شرکت کره‌ای خواهد توانست تا به پیشتازی خود در بازار نوظهور گوشی‌های تاشو ادامه دهد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)