خانهاخبار
تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیمه دوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نیمه دوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد

علیرغم انتظار، ظاهرا روند توسعه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس با مشکلاتی مواجه شده و با تأخیر معرفی می‌شود.
۱۴۰۱/۲/۱۷

طبق برنامه ریزی‌های پیشین، بنا بر این بود که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در ماه جاری به صورت رسمی معرفی و پس از مدت کوتاهی نیز روانه بازار شود. اما یکی از افشاگران چینی به تازگی مدعی شده است که تا نیمه دوم سال جاری میلادی، نباید انتظار رونمایی از آن را داشته باشیم. طبق اعلام اکانت کاربری Digital Chat Station، پاندمی جدید که در کشور چین به وجود آمده، مهم ترین دلیل تأخیر در چنین اتفاقی خواهد بود.

به نقل از خبرگزاری شین هوا، رهبران سیاسی در کشور چین اعلام کرده‌اند که در صورت عدم انجام اقدامات لازم، این پدیده می‌تواند منجر به تعداد زیادی فرد عفونی شود که همین موضوع می‌تواند به طور جدی روی وضع اقتصادی، توسعه اجتماعی زندگی و سلامت مردم تأثیر جبران ناپذیری بگذارد.

بر اساس اعلام اکانت کاربری Digital Chat Station، کوالکام و لنوو همکاری و مشارکت بسیار خوبی داشته و بنا بر این بود که گوشی هوشمند Edge 30 Ultra موتورولا، اولین محصول مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس باشد. چنان که اسمارت فون اج ۳۰ پرو که در کشور چین با نام Edge X30 از آن یاد می‌شود نیز اولین محصول مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بود.

image

 

البته نام Snapdragon 8 نسل 1+ یک اسمی است که از روی حدس و گمان به این قطعه سخت افزاری اطلاق شده است. اما طبق پیش بینی‌ها باید انتظار عملکرد دوبرابری در حوزه پردازنده گرافیکی را داشته باشیم و در مقابل، عملکرد پردازشی این تراشه با نسخه پیشین آنچنان تفاوتی نخواهد داشت. به این ترتیب این پردازنده از یک هسته Cortex-X2 با توان ۳ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 برخوردار خواهد بود.

به نظر شما پاندمی به وجود آمده در کشور چین آیا باز هم تأخیری در رونمایی از این محصول ایجاد خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)