خانهاخبار
عکس‌های فاش شده از قاب‌های سری پیکسل 7 نشانگر حفظ طراحی فعلی بخش دوربین است

عکس‌های فاش شده از قاب‌های سری پیکسل 7 نشانگر حفظ طراحی فعلی بخش دوربین است

اخیرا شاهد لو رفتن عکس‌هایی از قاب‌های ساخته شده برای گوشی‌های سری پیکسل 7 هستیم و به نظر می‌رسد که طراحی بخش برجستگی دوربین، در این نسل نیز حفظ شده است.
۱۴۰۱/۲/۱۶

شرکت گوگل معمولا گوشی‌های جدید خود را در ماه اکتبر معرفی کرده و به همین دلیل، تا معرفی نسل بعدی گوشی‌های پیکسل زمان زیادی باقی مانده است. اما همانطور که می‌دانید؛ این امر جلوی انتشار شایعات و افشاگری‌ها را نگرفته و پس از انتشار رندر‌های مبنی بر کَد از این گوشی‌ها در ماه فوریه، امروز شاهد انتشار رندر‌هایی از یک قاب ساخته شده برای گوشی پیکسل 7 پرو هستیم که ما را نسبتا با طراحی آن آشنا می‌کند.

 

این رندر‌ها، معمولا توسط شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی منتشر شده که مدتی پیش از عرضه گوشی، ابعاد دقیق آن و محل قرارگیری لنز‌ها، خروجی‌ها و دکمه‌های گوشی را از شرکت سازنده دریافت می‌کنند. با توجه به این عکس‌ها و همچنین رندر‌های منتشر شده در گذشته، می‌توان فهمید که طراحی بخش برجستگی دوربین سری پیکسل 6 حفظ شده است.

در واقع، طراحی کلی پیکسل 7 پرو شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد. در این گوشی نیز شاهد نمایشگری خمیده، سیستم دوربین سه‌گانه و همچنین استفاده از محل مشابهی برای قرارگیری فلش LED‌ هستیم. با وجود اینکه این رندرها مربوط به بخش پشتی گوشی بوده و شاهد نمایشگر آن نیستیم؛ گفته می‌شود که سری پیکسل 7 نیز از نمایشگر‌های پانچ هول استفاده خواهند کرد.

با استناد به شایعات پیشین، پیکسل 7 پرو دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار دارد. در گوشی‌های سری پیکسل 7، قرار است تا شاهد استفاده از نسل دوم چیپست‌های تنسور شرکت گوگل باشیم.

image

 

درباره این رندر‌ها و طراحی احتمالی گوشی گوگل پیکسل 7 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا به نظر شما، گوگل فرمول برنده را از نظر طراحی پیدا کرده و حالا تنها به تغییرات جزئی بسنده کرده است و یا طراحی سری پیکسل 6 را نمی‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)