خانهاخبار
وان پلاس نورد 2T پیش از معرفی رسمی در یک فروشگاه اینترنتی قرار گرفت!

وان پلاس نورد 2T پیش از معرفی رسمی در یک فروشگاه اینترنتی قرار گرفت!

گوشی وان پلاس نورد 2T که تنها چندی پیش موفق به دریافت گواهی NBTC شده بود؛ حالا به طور اشتباهی در سایت فروشگاه اینترنتی علی‌اکسپرس کشور فرانسه قرار گرفته است.
۱۴۰۱/۲/۱۶

گوشی میان رده جدید وان پلاس یا همان نورد 2T، مدتی پیش موفق به دریافت گواهی NBTC شده بود که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌داد. وان پلاس هنوز به طور رسمی اشاره‌ای به این گوشی نداشته است؛ اما حالا فروشگاه اینترنتی علی‌اکسپرس در وب‌سایت مربوط به کشور فرانسه خود، این گوشی را به همراه قیمت، عکس‌ها و مشخصات کامل آن لیست کرده است.

image

 

عکس‌های منتشر شده از این گوشی، با آنچه در مطالب لو رفته دیده بودیم؛ تطابق داشته و وان پلاس نورد 2T را در رنگ‌های مشکی و سبز نمایش می‌دهند. این گوشی دارای چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1300، ۸ گیگدابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. نمایشگر آن، یک پنل ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری آن نیز از شارژ‌ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

وان پلاس نورد 2T دارای سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OxygenOS 12.1 بوده و دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی که یک سنسور سونی IMX766 به همراه لرزشگیر اپتیکال بوده، توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز که درون یک پانچ هول در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر واقع شده است؛ رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را داشته و سنسور آن از نوع سونی IMX615 است.

 

به دلیل اینکه این محصول در سایت فرانسوی فروشگاه علی‌اکسپرس لیست شده است؛ شاهد نسخه اروپایی این گوشی هستیم که درون جعبه خود، یک شارژر ۸۰ واتی SuperVOOC را به همراه داشته و شماره مدل آن نیز CPH2399 است. قیمت وان پلاس نورد 2T در این سایت، معادل با ۳۹۹ دلار است؛ اما نمی‌شود در مورد آن مطمئن بود و بهتر است تا معرفی رسمی این محصول توسط شرکت وان پلاس صبر کنیم.

image

 

درباره مشخصات و طراحی گوشی وان پلاس نورد 2T چه می‌اندیشید؟ آیا این گوشی با قیمت ۴۰۰ دلار، ارزش خرید را دارد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)