خانهاخبار
زمان عرضه سری آنر مجیک 4 برای بازارهای جهانی رسما تایید شد

زمان عرضه سری آنر مجیک 4 برای بازارهای جهانی رسما تایید شد

آنر به تازگی با انتشار پوستری از زمان رونمایی جهانی سری گوشی‌‌های هوشمند آنر مجیک 4 پرده برداشت.
۱۴۰۱/۲/۱۶

چند ماه پیش، آنر از سری گوشی‌های هوشمند آنر مجیک 4 برای بازار چین رونمایی کرد که حالا به نظر می‌رسد نوبت به عرضه جهانی این سری گوشی‌های هوشمند رشیده است. در این راستا، این برند به تازگی تیزری را در اختیار کاربران قرار داده است که به زمان رونمایی سری آنر مجیک 4 برای بازار اروپا اشاره دارد.

image

بر اساس اعلام رسمی، سری آنر مجیک 4 در تاریخ 11 مه سال میلادی جاری مصادف با 11 اردیبشت در انگلستان رونمایی خواهد شد. به علاوه، دیروز یکی از اعضای این سری یعنی آنر مجیک 4 پرو در وبسایت‌های فرانسوی و انگلیسی آنر لیست شد. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که آنر مجیک 4 پرو به طور قطع در رویداد پیش آنر رونمایی شود. همچنین نسخه استاندارد آنر مجیک 4 نیز در این رویداد به احتمال زیاد معرفی خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز معرفی دیگر دو عضو سری شامل آنر مجیک 4 آلتیمیت و آنر مجیک 4 لایت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از نظر مشخصات فنی، آنر مجیک 4 پرو از نمایشگر حفره‌دار 6.81 اینچی آمولد فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که از فناوری LTPO 2.0 و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین به نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتزی، تراکم پیکسلی 460 ppi و روشنایی 1000 نیتی مجهز است. در پنل پشتی آنر مجیک 4 پرو دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابری و زوم دیجیتال 100 برابری قرار دارد.

image

شایان ذکر است که قلب تپنده آنر مجیک 4 پرو تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک است که با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 3.1 همراه خواهد بود. به علاوه، منبع تغذیه این مجموعه سخت‌افزاری باتری 4600 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی باسیم و شارژ سریع بی‌سیم است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق سه‌بعدی اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)