خانهاخبار
موتو E32 در سکوت کامل خبری برای بازار اروپا رونمایی شد

موتو E32 در سکوت کامل خبری برای بازار اروپا رونمایی شد

گوشی جدید مقرون به صرفه موتورولا از نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۲/۱۵

ماه پیش بود که گزارش‌هایی درباره جدیدترین گوشی مقرون به صرفه موتورولا به نام موتو E32 در دسترس کاربران قرار گرفت که خبر از عرضه زودهنگام آن می‌داد. حالا این گوشی هوشمند به صورت رسمی برای بازارهای اروپا رونمایی شد که البته هیچ پوششی خبری از طرف موتورولا برای آن انجام نشد. به هر روی، موتو E32 در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری روانه بازار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که اول رنگ‌ نقره‌ای آن عرضه خواهد شد و سپس رنگ خاکستری آن در دسترس قرار گرفت.

image

شایان ذکر است که موتو E32 تنها در یک کانفیگ رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل افزایش 64 گیگابایتی و با قیمت 149 یورویی روانه بازار خواهد شد. در پنل جلویی جدیدترین گوشی مقرون به صرفه موتورولا نمایشگر حفره‌دار ال‌سی‌دی 6.5 اینچی HD+ قرار دارد که از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین قلب تپنده موتو E32 تراشه Unisoc T606 است که توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تغذیه خواهد شد.

در پنل پشتی موتو E32 دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی با قابلیت HDR، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار جای دارد. وظیفه برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. از دیگر مخشصات فنی موتو E32 می‌توان به وزن 184 گرمی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، سنسور اثر انگشت کنار بدنه ادغام شده با کلید پاور و گواهی IP52 اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که متأسفانه شارژر عرضه شده همراه با موتو E32 تنها 10 واتی است. همچنین نرم‌افزار آن نیز اندورید 11 است در حالی که اندروید 12 سال پیش در دسترس قرار گرفت و اندروید 13 نیز در حال توسعه است. در همین راستا، هنوز موتورولا اعلام نکرده است که آیا موتو E32 به اندروید 12 ارتقا پیدا خواهد کرد و یا اندروید 11 تنها نسخه سیستم عامل آن خواهد بود. به علاوه، موتو E32 در حال حاضر در بلژیک عرضه شده است ولی فروش آن در سایر بازارها نیز به زودی آغاز خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)