خانهاخبار
اوپو قصد عرضه یک گوشی تاشو شبیه زد فلیپ 3 با قیمت مناسب را دارد

اوپو قصد عرضه یک گوشی تاشو شبیه زد فلیپ 3 با قیمت مناسب را دارد

شرکت اوپو قصد دارد تا پس از نخستین گوشی تاشو خود یا همان اوپو فایند N، حالا یک گوشی تاشو مقرون به صرفه‌تر و از نوع فلیپ‌فون را روانه بازار کند.
۱۴۰۱/۲/۱۴

شرکت اوپو در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱، نخستین گوشی تاشوی خود را با نام اوپو فایند N روانه بازار کرد و اکنون نیز در حال کار روی گوشی تاشوی بعدی خود است. این گوشی، از نوع فلیپ‌فون یا همان کلم‌‌شِل بوده و به سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ و یا هواوی P50 پاکِت شباهت دارد.

image

 

این محصول همچنین قرار است تا نسبت به رقبای ذکر شده، قیمت پایین‌تری داشته باشد که با توجه به سیاست مشابه شرکت اوپو در هنگام عرضه گوشی فایند N، چندان دور از انتظار نیست. با استناد به شایعه‌ای که توسط برخی افشاگران چینی منتشر شده؛ قیمت این گوشی ۵٫۰۰۰ یوآن چین بوده که حدودا معادل ۷۵۶ دلار یا ۷۱۸ یورو است. جهت مقایسه، هواوی P50 پاکِت قیمت ۸٫۹۸۸ یوآن (حدود ۱٫۳۶۰ دلار / ۱٫۲۹۲ یورو) را داشته و در سوی دیگر، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 نیز در بازار چین با قیمت ۷٫۳۹۹ یوآن (حدود ۱٫۱۱۹ دلار / ۱٫۰۶۳ یورو) به فروش می‌رسد.

این سیاست شرکت اوپو در زمینه عرضه گوشی‌های تاشو با قیمت رقابتی، بسیار تحسین برانگیز بوده و کمی نیز عجیب است؛ زیرا این شرکت معمولا پرچمداران خود را با بالاترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند. فلیپ‌فون جدید شرکت اوپو قرار است تا از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول پلاس استفاده کرده و این امر، بدین معناست که احتمالا در فصل تابستان شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

image

 

درباره گوشی تاشوی جدید شرکت اوپو و قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبا چه می‌اندیشید؟ آیا در صورت عرضه این گوشی در بازار جهانی، احتمال موفقیت آن و رقابت با مدل‌هایی چون سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ وجود دارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)