خانهاخبار
وان پلاس نورد 2T 5G با دریافت گواهی NBTC یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

وان پلاس نورد 2T 5G با دریافت گواهی NBTC یک قدم به عرضه نزدیک‌تر شد

به تازگی جدیدترین گوشی میان رده شرکت وان پلاس موفق به دریافت گواهی NBTC از کشور تایلند شده که خبر از عرضه آن در آینده نزدیک می‌دهد.
۱۴۰۱/۲/۱۳

تا به حال شاهد انتشار شایعات و مطالب بسیاری درباره گوشی وان پلاس نورد 2T 5G بوده‌ایم و اکنون نیز این گوشی موفق به دریافت گواهی NBTC کشور تایلند شده که خبر از عرضه آن در آینده نزدیک می‌دهد.

image

 

متاسفانه این موسسه تایلندی، اطلاعات چندانی درباره سخت افزار این گوشی منتشر نکرده است؛ اما با استناد به شایعات پیشین، می‌دانیم که وان پلاس نورد 2T 5G احتمالا به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1300، سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری OxygenOS 12، حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار خواهد آمد.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده و ظرفیت باتری آن نیز معادل ۴۵۰۰ میلی آمپر است؛ وان پلاس نورد 2T 5G از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دوربین‌ها، محصول میان رده جدید وان پلاس قرار است تا دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی وان پلاس نورد 2T 5G نیز در یک پانچ هول واقع در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر گوشی قرار داشته و رزولوشن آن معادل ۳۲ مگاپیکسل خواهد بود.

image

 

شرکت وان پلاس هنوز تاریخ رسمی رونمایی و عرضه این محصول را اعلام نکرده است؛ اما همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، می‌توان دریافت گواهی NBTC را نشانگر عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک تلقی کرد. درباره محصول میان رده جدید شرکت وان پلاس چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)