خانهاخبار
مشخصات فنی لو رفته اپل واچ SE 2022 خبر از پردازنده بروز شده آن می‌دهد

مشخصات فنی لو رفته اپل واچ SE 2022 خبر از پردازنده بروز شده آن می‌دهد

نسل جدید ساعت هوشمند مقرون به صرفه اپل با ظاهری مشابه نسل قبلی ولی قیمتی بالاتر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۳

نسل اول اپل واچ SE در تاریخ 15 سپتامبر سال 2020 مصادف با 25 شهریور 1399 رونمایی شد و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر جدیدترین نسل این ساعت هوشمند موسوم به اپل واچ SE باشیم. در همین راستا، گزارشی از طرف iDropNews منتشر شده است که اذعان دارد اپل واچ SE 2022 احتمالا به همراه سری پرچمدار آیفون 14 در سپتامبر سال جاری معرفی خواهد شد. به علاوه، در گزارش این وبسایت جزئیات طراحی، قیمت و مشخصات فنی این ساعت هوشمند لو رفته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

image

براساس این گزارش، انتظار می‌رود طراحی اپل واچ SE 2022 مشابه نسل قبلی خود باشد و البته باید اشاره کرد ممکن است برخی تغییرات جزئی نیز در طراحی آن اعمال شود که شاید در نگاه اول چندان قابل تشخیص نباشد. همچنین به مانند مدل قبلی، اپل واچ SE 2022  احتمالا در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. جنس بدنه این ساعت هوشمند نیز انتظار می‌رود آلومینیومی باشد.

شایان ذکر است که برخلاف قسمت طراحی، اپل واچ SE 2022 در بخش مشخصات فنی بهبودهای زیادی را شاهد خواهد بود. در این راستا، اپل واچ SE 2022 به احتمال زیاد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن و سنسور تست نوار قلب (ECG) همراه خواهد بود ولی از پایشگر اکسیژن خون بی‌بهره خواهد بود. به علاوه، نسل جدید ساعت هوشمند اپل به احتمال زیاد به پردازنده به روز شده  S7 مجهز خواهد بود. این پردازنده همان سخت‌افزار به کار رفته در اپل واچ  سری 7 است. از دیگر مشخصات فنی اپل واچ SE 2022 می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع مانند اپل واچ سری 7، دوام باتری 18 ساعته و اسپیکر جدید اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که اپل واچ SE 2022 احتمالا با قیمت گران‌تری از اپل واچ SE عرضه شود. در این راستا، اپل واچ SE با قیمت 279 دلاری معرفی شد در حالی که انتظار می‌رود اپل واچ SE 2022 با قیمت 300 دلاری روانه بازار شود. همچنین در این گزارش ذکر شده است که نسل جدید ساعت مقرون به صرفه اپل به احتمال زیاد از مشکلات تولید رنج نخواهد برد و برنامه فروش آن بدون مشکل جدی پیگیری خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)