خانهاخبار
پرچمدار جدید موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس دوباره خبرساز شد

پرچمدار جدید موتورولا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس دوباره خبرساز شد

گوشی جدید موتورولا با اسم فرانتیر (Frontier) با باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی و شارژ 125 واتی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۲/۱۲

قبلا گزارش‌های زیادی منتشر شده بود که موتورولا در حال کار و توسعه یک پرچمدار جدید با اسم رمز فرانتیر (Frontier) است. به علاوه، این گوشی پرچمدار احتمالا از دو قابلیت برجسته بهره خواهد برد که شامل تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس و دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ است. همچنین رئیس بخش تجارت گوشی‌های هوشمند موتورولا نیز در طی چند ماه اخیر به طور تلویحی به پرچمدار جدید این برند اشاره کرده بود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد گوشی موتورولا فرانتیر بار دیگر توسط مقام مسئول موتورولا خبرساز شده است.

طبق تصویری که در پایین قرار گرفته است، آقای چن جین پستی را در شبکه اجتماعی چینی Webio قرار داده است که توسط یک گوشی ناشناس موتورولا به اشتراک گذاشته شده است. در همین راستا، برخی از کاربران باور دارند این مقام مسئول موتورولا با انتشار این پست اشاره به گوشی پرچمدار این برند داشته است که احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس مجهز خواهد بود.

image

 

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم موتورولا فرانتیر شارژ 125 واتی است که آقای جین حدودا دو ماه پیش از آن پرده‌برداری کرده بود. در آن زمان نیز خبر شارژ 125 واتی موتورولا فرانتیر خبر از عرضه زودهنگام این گوشی هوشمند را می‌داد. حالا پست جدید آقای جین نیز بار دیگر اشاره به نزدیک بودن رونمایی پرچمدار جدید موتورولا می‌کند. شایان ذکر است که به احتمال زیاد موتورولا فرانتیر پس از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس رونمایی خواهد شد. در این راستا، انتظار می‌رود تراشه نسل بعدی کوالکام در اوایل ماه مه سال جاری میلادی مصادف با اواخر اردیبهشت رونمایی شود. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 7 نسل یک نیز احتمالا همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس رونمایی خواهد شد.

image

از نظر مشخصات فنی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک پلاس احتمالا برپایه فرایند 4 نانومتری TSMC توسعه داده خواهد شد که از یک هسته قدرتمند کورتکس X2، سه هسته پردازشی کورتکس A710 و چهار هسته کم مصرف کورتکس A510 تشکیل خواهد شد. پردازنده گرافیکی این تراشه نیز آدرنو 730 خواهد بود. از آن سو، از مشخصات فنی موتورولا فرانتیر نیز می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی P-OLED فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 144 هرتزی و دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی اشاره کرد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز احتمالا برعهده دوربین 60 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سخت‌افزار موتورولا فرانتیز احتمالا شامل حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 خواهد بود. منبع تغذیه این سخت‌افزار نیز باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 125 واتی باسیم و شارژ 50 واتی بی‌سیم است. به علاوه، انتظار می‌رود پرچمدار موتورولا با نام موتو اج 30 الترا روانه بازار جهانی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza

۱۴۰۱/۲/۱۳
موتورلا گوشیاش حرف نداره