خانهاخبار
رونمایی سری ردمی نوت 12 نزدیک به نظر می‌رسد

رونمایی سری ردمی نوت 12 نزدیک به نظر می‌رسد

در سال طی سال جاری میلادی شیائومی احتمالا دو سری گوشی هوشمند متعلق به سری ردمی نوت را معرفی خواهد کرد.
۱۴۰۱/۲/۱۱

ماه فوریه سال جاری میلادی بود که شیائومی سری ردمی نوت 11 را روانه بازارهای جهانی کرد ولی حالا به نظر می‌رسد باید منتظر جدیدترین سری ردمی نوت موسوم به ردمی نوت 12 باشیم. در این راستا، مدیر عامل برند ردمی یعنی Lu Weibing با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی چینی Webio به طور تلویحی به رونمایی سری ردمی نوت 12 در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد. به علاوه، انتظار می‌رود سری ردمی نوت 12 در مقایسه با نسل قبلی خود بهبود خوبی در زمینه عملکرد سخت‌افزاری داشته باشد.

image

 

در این پست، مدیر عامل برند ردمی اذعان کرد از سال 2021 این برند گوشی‌های هوشمند در طی یک سال میلادی دو سری ردمی نوت را روانه بازار کرده است که هر کدام با تمرکز ویژه‌ای در یک بخش خاص عرضه شده‌اند. در این راستا، سری ردمی نوت 10 در نیمه اول سال میلادی 2021 معرفی شد‌ه‌اند که تمرکز ویژه‌ای بر عملکرد سخت‌افزاری داشتند. از آن سو، سری ردمی نوت که گوشی‌های برپایه دوربین و زیبایی تلقی می‌شوند در نیمه دوم سال میلادی قبل روانه بازار شده‌اند.

 شایان ذکر است که به نظر می‌رسد برند ردمی قصد دارد استراتژی مشابه‌ای را برای سال میلادی پیش رو در نظر بگیرد. در نتیجه، در سال 2022 باید منتظر سری ردمی نوت 12 بر پایه عملکرد سخت‌افزاری در نیمه اول سال میلادی جاری و سری ردمی نوت 13 در نیمه دوم سال میلادی 2022 باشیم.

image

در پایان مطلب خود مدیر عامل برند ردمی از طرفداران و کاربران درخواست کرد که نام جدیدی برای سری ردمی نوت پیشنهاد دهند چرا که به نظر نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند برند ردمی باعث سردرگمی برخی از کاربران شده است. در حال حاضر، برخی از کاربران نام‌هایی مانند ردمی نوت 12، ردمی نوت 11T، ردمی نوت 12T و ردمی نوت 12X را پیشنهاد داده‌اند.

در پایان باید اشاره کرد که جدیدترین سری ردمی نوت با هر نامی که همراه باشد، انتظار می‌رود در بازه زمانی ماه مه تا ژوئن (اردیبهشت تیر) رونمایی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

fhfh

۱۴۰۱/۳/۱۵
شیاومی دیگه داره رد میده اینهمه اسم و مدل خریدار رو گیج میکنه دقیقا سامسونگ هم همین اشتباه رو کرد الان برگشته داره تنوع رو کم میکنه لوازم یدکی و گلس و قاب این کوفت زهر ماراش نیست و مشخصات دقیقا شبیه هم هست کتاب دشواری انتخاب رو بدید مدیرش بخونه شاید به راه راست هدایت شد.